1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210:n näytön väri?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tero Viitanen, 29/7/02.

1. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Tulipa mieleeni kysymys: minkä väriset ovat 9210:n pikkunäytön vakioledit? Itselläni on haalean siniset, mutta olen nähnyt myös "Nokian vihreitä". Kumpi on alkuperäinen väri?

2. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Kyllä ainakin mun kahdeksassa 9210:ssa ja yhdessä 9210i:ssä on ollut "hailakansininen" näyttö... 9110/9110i:ssä näyttö oli tuo perinteinen "nokianvihreä".

3. jim77

Tykkäykset:
    0
    Mulla ja eukolla on samaan aikaan ostetut 9210:t. Mulla on ns. "hailakan siniset". Ja eukolla on lilahtavat. Sitä on moni ihmetellyt. Mitään niille ei ole tehty! Avattu laatikosta ja käytetty. Outoa.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    9110:ssa oli (ainakin mulla) semmoset hieman turkoosit valot! että silleen...

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Nokian 9xxx sarjassa on yleensä ollut sellainen valo matto. Eli sama kuin Ericssoneissa. Tavallisista smd-ledeistä en ole kuullutkaan että niissä olisi.

6. El Pastor

Tykkäykset:
    0
    Itselläni myös oli 9110 turkoosilla värillä varustettu näyttö. (Eli aivan vakio värinen) Itse olen myös huomannut, että 9210 pikku näytön väreissä on eroja. itselläni on vaaleansiniset, ja esimerkiksi kaverillani on enemmän vihertävä/lila.

Jaa tämä viestiketju