1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210 ja näppäin irti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anonymous, 22/5/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Pystyykö irronneen näppäimen (enter-näppäin) itse jotenkin takaisin kiinnittämään? Hoituuko tuollainen huollossa odotellessa? Hinta-arvioita?
    Tattista vaan kaikille vastaajille!

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En lähtis itse kiinnittelee koska jos sen esim. liimaa ja sitä menee näppäimistökalvolle niin sen voi sit joutua vaihtaa ja kalliimmaks vaan menee.

Onnistuuko odotellessa on hankala sanoa, joka huollossa eri tilanne joten sitä on itse kysyttävä. Hommassa menee kuitenkin jonkin verran aikaa ja yleensä ei samana päivänä ehdi, jos me ehdittäs aina kaikki samana päivänä korjata tarkottas se sitä et hommia on liian vähän ja jotain on tehtävä...

Hinta vois olla n.50€.

3. Niko Maekinen

Tykkäykset:
    0
    Juu, tuossa mitä "normaalikännyköitä korjanneena" sanoisin, älä rupea itse siihen operaatioon.

Kyllähän se auki ihan helposti saa, mutta v&(¤" se kiinnilaittaminen. Pihat jää väliin, kuuloke ei meinaa mennä paikalleen jne.) Joko se on hankala tai mä oon täysi tunari, tod.näk jälkimmäinen vaihtoehto...
    Ei enään uudelleen, kiitos. :)

Kuitenkin näppis on todennäköisesti siinä 20-30 euron hujakoilla ja työt siihen, niin noin 50-60 on ihan voisi sanoa kohtuu hinta.
    Tietenkin jos haluaa säästää, niin ole hyvä vaan.

Jaa tämä viestiketju