1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210 ei käynnistynyt

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Blues, 3/1/03.

1. Blues

Tykkäykset:
    0
    Mikäköhän on kun aamulla yön suljettuna olon jälkeen rupesin käynnistämään 9210:llaa, niin ei inahtanutkaan (liekö ottanut autoista oppia näin kovilla pakkasilla). Myös PDA puoli oli pimeenä. Asiaan auttoi se, että tökkäsin koneen laturiin (akku oli kuitenkin neljässä palkissa). Heti kun se lataus oli alkanu, niin otin sen pois ja johan kone lähti loistavasti käyntiin ja nyt jos sammuttaa niin se käynnistyy hyvin.

Mikäköhän siis oli, pukiko vai onko laitteessa vikaa?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hankala tuota on tutkimatta sanoa mutta vanhemmissa softissa oli tuon tyylisiä ongelmia että joutui laturin avulla käynnistää. Jos on softa 3.XX niin voi johtua siitä... Ja jos ajattelit käydä päivittämässä niin muistikortti pitää olla mukana koska sekin päivitetään.

3. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Joo, mulla on tehnyt pari kertaa ihan samaa. Laturia hieman käyttämällä sain koneen "käyntiin". Softana on se viimeisin 4.13, eli ei se varmaan softan vika ole.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei välttämättä softa vika olekkaan mutta vanhemmissa softissa on tuommoinen bugi ihan suht koht yleinenkin...

5. Blues

Tykkäykset:
    0
    Joo, mulla on kanssa tuo 4.13 softa.
    No toivottavasti ei tuo ota tota tavaksi, ettei
    tarvi laturi taskussa alkaa kulkea.

6. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Sillo kun mul oli 9210 niin se teki sitä kanssa aika ajoin. Ei siis syytä huoleen se ei ole vika vaan "ominaisuus"

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mulla ei koskaan ollu tuollaista. Ostin ihan ensimmäisistä eristä 9210:n ja päivittelin sitä ajan kans ja ei koskaan mitään vikaa muuten kun softa puolella ja nekin kaikki korjaantui 4.13 versios. Sinäänsä erikoinen vika kyllä tuo tuollainen...

8. Rami

Tykkäykset:
    0
    Ominaisuuden ansiosta olen nukkunut työpäivänä 9210:n kanssa pommiin...
    Jätin puhelimen käynnissä pöydälle ilman että mikään ohjelma oli käynnissä. Vain kelloon oli asetettu herätys. Akku oli lähes täysi.
    Aamulla herätessäni PDA puoli oli pimeä. Ja virran syötön kautta sen sai heräämään.

Eli en suosittelisi käyttämään Herätyskellona jos on pakollinen lähtö aamulla.

9. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Mulla on tuo 9210i 5.33 softallakin tehnyt tuota suunnilleen kerran kuukaudessa... Ihan ensimmäinen 9210 päivittäin... Ärsyttävä "ominaisuus" varsinkin kun joskus kone sammuu akku täynnä ihan yhtäkkiä ja jos ei satu olemaan laturia lähellä on vaan oltava "pimennossa"...

Jaa tämä viestiketju