1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210 Communicator ongelmia - Nörtit huomio!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Slaya, 27/2/05.

1. Slaya

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys!

Osaisiko joku auttaa minua näissä ongelmissa?

1.) Tekstiviestien lähetys/vastaanotto ei toimi. Tulee vain lähetys epäonnistui. Juttelin eilen Saunalahden asiakaspalvelijan
    kanssa ja tarkistimme että viestikeskuksen numerot yms. ovat oikein. Kokeilimme laittaa tyttökaverin kännykästä tuohon kommariin
    viestiä. Ei tullut perille.

2.) Jos valitsen soittoääneksi oman nauhoittamani soittoäänen (manuaalin ohjeiden mukaan tein), kuuluu
    silti vain normaali pimputus taskusta. :( Eli soittoäänen vaihto ei auta mitään. Olen myös kokeillut tehdä ihan
    uuden profiilin ja laittaa sinne soittoäänen ja ottaa profiilin käyttöön. Ei toimi. Sama vakiosoittoääni kuuluu.

3.) Jos joku soittaa, näkyy ruudussa vain numero, ei nimeä. Olen kopioinut sim-kortin sisällön puhelinluetteloon ja kontakteihin.
    Eli pitäsi kyllä näkyä.

4.) Eilen latasin puhelimen täyteen. Nyt kun aamulla heräsin, oli puhelin kiinni eikä lähtenyt ilman laturia päälle. Eli akku oli mennyt
    tyhjäksi yön aikana.

Sim-korttini on näitä uusia Saunalahden kortteja? Voisiko se vaikuttaa jotenkin?

Puhelimen versionumero on: V 3.62 09-10-01 RAE-3
    Onko versio helppo päivittää uudempaan? Auttaisko se?

Toivottavasti joku tietää jotain. Kiitos jo etukäteen!

2. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Softa versio sinulla on ainakin jo vanha eli sen päivitys voisi auttaa asiaa. Versio pitää käydä päivittämässä nokian huollossa.

3. eerola

Tykkäykset:
    0
    Toinen vaihtoehto on, että formatoit puhelimen: Akku irti. Akku takaisin. Paina heti Shift + Ctrl + Chr + F, ja pidä se pohjassa kunnes PDA-puolelle ilmestyy formatointivalikko.

Formatoinnin jälkeen ei kannata palauttaa tietoja backupilta, koska sen mukana tulee kaikki "roskakin". Kannattaa siis ensin synkronoida kalenterit ja kontaktit PC Suiten avulla tietokoneelle ja palauttaa ne sieltä.

4. Slaya

Tykkäykset:
    0
    Pitääkö sitten asentaa softa uusiksi? Täältä vai?? -> http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1913,00.html
    Mikä versio noista pitää ottaa? Pitääkö ottaa se versio joka mulla olikin vai voinko omatoimisesti pukata uusimman softan sisälle?

5. apico

Tykkäykset:
    0

Tekstiviesteihin en osaa sanoa mitään... mutta:

kohta 4. Commarin tyyppivika, ei siinä akku ole tyhjä, ota se irti, ja odota n. 2 minuuttia ja lykkää kiinni. Kone nousee pystyyn. ainakin oma komamri teki tätä aikoinaan. Toinen vaihtoehto on laittaa laturi kiinni.

kohta 3. Commari ei osaa näyttää numeroita, jos ne löytyvät SEKÄ puhelimesta että SIM-kortilta. omassani oli tämä bugi. liittyy tuohon aiempaan softaversioon.

kohta 2. laita "omat soittoäänet" valinta profiileista päälle... :)

Apico

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei pitäs haitata menoa, jos ei käytä SIM hakemistoa.

7. Slaya

Tykkäykset:
    0
    Sota mulla on kamalan vanha. (v. 3.62) Puhelin tuntuu kaatuilevan silloin tällöin. Jumittaa vaan niin ettei mikään nappi toimi. Sitten kun käyttää akun irti niin toimii taas päivän pari ennen kuin jumittaa. Auttaisiko softapäivitys?

8. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelimen akkuliittimet voi myös oikosulkea esim. kolikolla tai avaimella silloin kun sitä laturia ei ole välttämättä käsillä. Siis puhelimen akkuliittimet, EI ITSE AKUN!
    Tällä tempulla oon "korjannut" monia kännyköitä baareissa ;)

Jaa tämä viestiketju