1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8910, ketjutetut tekstiviestit + vieläkö saatavana uutena ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja AL, 28/11/03.

1. AL

Tykkäykset:
    0
    Kysymys on siis 8910:stä, ei 8910i:stä...

Nokian nettisivujen mukaan tuo luuri tukisi vain 160:n merkin mittaisia tekstareita. Onko tosiaan näin ? Onko kenties uusimmissa softaversioissa tullut tuki ketjutetuille tekstiviesteille ? Mielestäni valtava "händikäppi" luurille nykyään, jos pitkiä viestejä ei tueta...

Kyseinen luurihan on jo poistunut tuotannosta mutta mahdollisesti viimeisiä kappaleita ollee joillakin kauppiailla vielä. Onkohan kenelläkään havaintoa + joko viimeisten hinnat ovat pudonneet siedettävälle tasolle ?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Händikäppi..? Puhelin on suunnattu tietynlaiselle käyttäjäryhmälle ja siksi siinä on tiettyjä ominaisuuksia ja toisia taas uupuu. T9 on tarkoituksella pois ja se on vaan "strategiaa"... Ei mielestäni mikään ihme. Ainakaan ihmiset joilla minä tiedän ton puhelimen olevan ei käytä tekstiviestejä tuskin koskaan.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Noin 495e on edelleen pyyntönä ollut niissä liikkeissä joissa itse olen kys. puhelimeen törmännyt. Mielestäni tuo alkuperäinenkin 1100e oli tuosta puhelimesta ihan paikallaan ;)

Nuo yli 160 merkkiset eivät ole tosiaan mikään ongelma ollut bisness-käyttäjille, joille kys. puhelin on suunnattu. Itsekin elin oikein tyytyväisenä sen kanssa 14kk (06/2002-08/2003).

T9 pois????? Kyllä se 8910:ssä on ollut ihan ekasta softasta alkaen ja hyvin toimien.

No keskimääräinen lähetettyjen viestien määrä 8910:llä mulla oli 150kpl/kk ja saman verran tai jopa enemmän noilla kavereilla jotka yhä 8910:aa käyttävät. Toisaalta onhan meitä 8910:n käyttäjiäkin monenlaisia.

4. AL

Tykkäykset:
    0
    Onks kellään ko. luurissa firmis 4.02 ? Oliskos siinä jo tuki pitkille tekstareille ?

...muistan näet, että entiseen 6310i:hinikin pitkien tekstareiden tuki tuli vasta ekan firmware-päivityksen yhteydessä. Myyntipakettisoftassa sitä vielä ei ollut...

5. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taisi tuo softa olla mullakin, muttei pitkiä tekstareita siinäkään. 8910:n softien muutokset löytyy täältä: http://www.mwiacek.com/gsm/firmware/dct4_8.htm

6. USIM

Tykkäykset:
    0
    Re: 8910, ketjutetut tekstiviestit + vieläkö saatavana uuten

Tuskinpa mitään uutta tulee samaan versioon, vaikka se olisi teknisesti mahdollista. Menee mainokset, asiakaskoulutus, käyttikset yms. uusiksi. Puhumattakaan palautuksista ja kaikenlaisista valituksista.

Jaa tämä viestiketju