1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8850, pari kysymystä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Alffa, 25/10/03.

1. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Milloin 8850 valmistus lopetettiin ja toiseks, saako puhelimeen kovempaa soittoääntä?. Laitoin siihen ääneksi "ulkoilma", mutta eipä tuo ole sen kovempi kuin se valikon vitonen.Soitto ei oikein kuullu, jos on vähänkin kovempi taustamelu, esim keskikaupungilla liikenteen melu.
    Voikohan huolto tehdä mitään?.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    On lopetettu jo aika kauan sitten. Voi kokeilla eri soittoääniä - soivathan ne "eri tavalla", toiset terävästi ja toiset pehmeästi. Tuskinpa huollot saa aikaan mitään - jollei kaiutin ole rikki.

3. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm, omasta mielestäni jo 1 (eli hiljaisin) on enemmän kuin riittävän lujaa kuuluva...

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Kyllä sen 5sen pitäisi kuulua. Kovemmalle ei saa. Ja jokaisen profiilinhan voi muokata itse, eli ei se auta mitään jos esim tehdasasetuksilla vaan vaihtelee profiileita nimen mukaan..

5. K@rtsa Vieras

Olen samaa mieltä, harvemmin on tullu vastaan että olis niin lujat äänet kännyssä, 3.ella on jo jotkut äänet liian kovalla puhumattakaan 5.ella

6. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Niih, mut kyllä 6610 vitosen äänitaso herättää kuolleetkin (tai melkein),
    mutta 8850 ääntä ei tahdo bussin vieressä kuulla.

7. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Kyllä mä luulen että siinä zipossa on jotain vikaa... Kyllä mun kokemuksen mukaan noissa "vanhan tekniikan" puhelimissa soittoäänet soivat jopa kovempaa kun näissä "polyfoonisissa" luureissa...

Jaa tämä viestiketju