1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8850:n näyttö takuuseen?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Jame, 26/11/02.

1. Jame

Tykkäykset:
    0
    Miten on? Nyt kun tämäkin näyttö alkaa antaa hajoamisen merkkejä niin korjaako Nokia vaikka takuu ummessa? Onhan kyseessä tunnettu valmistusvirhe... Joku varmaan tietää.

Onko vastaavasti jokin helppo tapa itse korjata?

J

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Vastoin parempaa tietämystäni vastaan että tuskin.

Takuuajan ulkopuolella taidetaan korjata vain tietyntyyppinen ongelma vain 8210-mallissa ja sekin vain "kahden vuoden" takuuna, ellei sitten puhelimella ole jotain myyjän tarjoamaa pidempää takuuta.

Kerro kuitenkin minkälainen vika näytössä on, niin helpottaa vähän ongelmanratkaisua foorumin asiantuntijoille.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nokia korjaa takuuseen jos puhelin on alle kaksi vuotta vanha ja näyttö on tiettyä valmistussarjaa(Näkee vasta kun puhelimen huollossa avaa ja koodeista "lukee"). n.90% ei mene takuuseen mutta ilman avausta ei voi ikinä tietää. 8210:ssa, 3310:ssa ja 3330:ssa on sama homma että menee 2v takuuseen jos on tiettyä valmistussarjaa mutta asiakkaat ei niitä voi itse saada tietoon muuta kuin viemällä huoltoon tarkastettavaksi jos ongelmia näytössä ilmenee.
    Tietenkin jos näytössä on mekaanisia vaurioita, lasi halki/"musteita" ulkona, ei näyttö mene ikinä takuuseen...
    Aika helppo itse korjata jos näytön saa jostain hommattua, lukkokynsien kanssa vaan oltava tosi varovainen!

4. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Onko 8850:ssa mitään muita suurempia tyyppivikoja? Löystyykö kuoret tai läppä ajan mittaan? Olen ollut aina kiinnostunut ko. laitteesta.

5. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    "Onko 8850:ssa mitään muita suurempia tyyppivikoja? Löystyykö kuoret tai läppä ajan mittaan? Olen ollut aina kiinnostunut ko. laitteesta."

Mulla on ollut kolme eri 8850 ja niistä on yksi käynyt kerran huollossa.Meni kaiutin rikki.Muuten on toiminut kun unelma.Läpän saa helposti ihan itse kiristettyä jos alkaa löystymään.Hyvä ja komea höpötin! Itselläkin hirveä kuume ostaa moinen varapuhelimeksi.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Monen vuoden myyjän/huoltomiehen kokemuksella voin sanoa 8850:n olevan keskimääräistä "parempi" vikojen suhteen(Hintakin kertoo..?), ei niitä kauheesti ole myyty eikä kyllä huollossakaan näkyny verrattuna muihin malleihin, vaikka otettais myyntivolyymitkin huomioon.
    Käytöstähän kaikki on kiinni mutta ei kuoret eikä läppä normaalikäytössä ainakaan häiritsevän paljon löysty. Joitakin vanhempia on tullut joissa läppä hiukan löystynyt mutta ovat olleet kyllä aika huonosti käytetyn näköisiä ja kuluvista osista on kysymys kumminkin...

7. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedoista.

Kuinka helposti niitä löytää liikkeistä käytettynä?

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole mulle tullut yhtäkään käytettynä ikinä. Johtuu varmaan siitä että jos ihmiset sen vaihdossa antaa niin tahtovat siitä tosi kovan hinnan hyvityksessä ja itse hyvitän semmoisesta max.200€. Puhelinhan oli markkinoille tullessaan yli 500mk aikoinaan, kysele täältä josko joltain löytys..?

9. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    myös mekaanisia vaurioita on takuuseen mennyt... se on kyllä riippunut että mitä paikanpäällä sanoo, mut se on sitte toinen juttu. :)

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    [quote="J.J-75
    myös mekaanisia vaurioita on takuuseen mennyt... se on kyllä riippunut että mitä paikanpäällä sanoo, mut se on sitte toinen juttu. :)[/quote]

Jos joku huoltoliike korjaa mekaanisia vaurioita takuuseen rikkoo se huoltosopimuksia ja kaivaa hautaa itselleen, voi näin tapahtuakin jossain mutta en suosittele. Jos tommosista kiinni jäät niin siihen kaatui huoltofirma ja meni elanto...(Pahimmassa tapauksessa).

11. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Arvelinkin noin. Täytyy sitten yksityisiltä etsiä :)

12. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Kuinka suuri on muuten 8850:n tekstiviestimuisti?

13. Renegade

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Eikös tuo tekstiviestimuisti ole samantyyppinen kuin 8210:ssä eli puhelimessa ei ole varsinaista omaa muistia tekstareille ja kortille mahtuu minkä mahtuu. Itselläni 8250 ja tähän mahtuu 20 viestiä mutta siis kortille. Harmi ettei enempi...

Korjatkaa joku jos olen aivan väärässä. Mielestäni 8850 on softaltaan aika identtinen 8210:n kanssa?

14. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se on identtinen 8210:n kanssa, luulin vain että molemmissa olisi jotain 150 viestiä tuo muisti. Ei kai sitten. Miten on muuten kalenterin laita 8850:ssä? Mahtuuko kuukausinäkymä pienelle näytölle hyvin? Entä onko viikkonäkymää?

15. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Suuruusluokka on ennemminkin 5000 mk.

16. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Ellen väärin muista, kk-näkymää tai viikkonäkymää ei ole, vaan vain päivä kerrallaan.

17. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Kuten 8910:ssä, päivä kerrallaan...

18. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Oman 8850:ni näyttö vaihdettiin ainakin takuuajan ulkopuolella ilmaiseksi, noin vuosi sitten.

Jaa tämä viestiketju