1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8850 näppiksen vaihto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja late02, 10/10/03.

1. late02

Tykkäykset:
    0
    Kiitokse vastauksesta Zyklon. Sitten pari lisäkysymystä...

Miten läpän saa irti? Onnistuuko rungon vaihto omatoimisesti (eräs huolto ei suostu myymään edes sitä, koska "Nokian ohjeistus kieltää sen".

2. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä kestä.Hankala selittää miten tuon läpän saa irti mutta yritä ymmärtää. :)

Itse olen ottanut pois sen näin:Vetäisee läpän auki ja ottaa toiselta puolelta läpän reunasta kiinni peukalolla ja etusormella ja vääntää varovasti,irtoaa ensin toiselta puolelta ja sitten toiselta kun nostaa varovasti.

Eli tarkoitat sitä hopeista keskus osaa,sen vaihto on kans aika helppoa.Muistaakseni pitää ottaa värinämoottori,laturin ja akun liittimet + näyttö pois noiden ruuvejen lisäksi jotka ensimäisessä viestissä sinulle neuvoin.Nuo liittimet ja värinämoottori lähtee nostamalla pois,laturin liittimet on aika löysästi kiinni joten hyvällä mäihällä ne putoaa pois paikoiltaan kun luurin aukaiset. ;)

Minulla on tuommonen runko ylimääräisenä,jäänyt joskus omasta 8850 kun oon vaihtanut uudet osat.En tiedä minkälaisessa kunnossa oma runkosi siinä puhelimessa on,sillä tuo on kumminkin aikojen saatossa hieman kulunut,mutta jos sinulla on tarvetta niin laita yv:llä osoite niin laitan tuon tulemaan sinulle.

Jaa tämä viestiketju