1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8310vs.C55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Jannemobile, 5/4/03.

1. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Kertookaapa onko mitään järkeä vaihtaa lähes uusi Siemens C55 lähes vuoden vanhaan Nokia 8310:an?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulla ei mitään erityistä perustelua ole mutta sanompa oman mielipiteeni siltin:...ei ole järkeä _(uusi on uusi ja vanha on vanha joten kyllä uusi varmaan kannattaa pitää)

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    En minäkään tekisi tuollaista vaihtokauppaa. Sinulla on sentään uudessa koneessa lähes kaksi vuotta takuuta jäljellä ja Nokiassa ei varmaan ole enää montaakaan kuukautta. Lisäksi ainakaan minä en pidä 8310:n lelumaisesta olemuksesta helisevine näppäimineen ja natisevine kuorineen..

4. desentera

Tykkäykset:
    0
    Olen samalla kannalla näiden kahden muun "herran" kanssa. Eli ei todellakaan kannata vaihtaa(en minä ainakaan vaihtaisi jos olisin sinun asemassasi). Ja onhan tuo C55 hyvä puhelin...

5. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Nonnih! En vaihtanut puhelinta, pysyn ainakin vielä (toistaiseksi) tässä Siemensissä. Kiitos kommenteista!

6. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse vaihtaisin jo pelkästään siksi että tuo C55 on mielestäni aivan helvetin ruma!

Jaa tämä viestiketju