1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8310N kuoret 6510:ssa nätti!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Senior_TG, 28/7/02.

1. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    Jep Jep
    Kun jostain olin lukenut että 8310 kuoret sopivat 6510 pienellä fixauksella niin päätinpä kokeilla, ovathan 8310:n sporttikuoret vähän menevämpiä kuin 6510 peruskuori. Nooh eipä siihen paljoa kikkailua tarvinnut, hieman kynsisaksilla sekä kuoren yläosasta klipseista leveyttä pois sekä itse puhelimen yläreunan klipsit hieman kapeammiksi niin siihenhän kuoret nätisti meni. ja menevät vielä 6510 omat kuoretkin.
    Hienon näköinen kun siniset ledit loistavat kuoren läpi, oli siinä sitten kavereilla taas ihemettelemistä että joko se on taas puhelinta vaihtanu :)
    kokeilkaa ihmeessä!

2. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ostinpa 8310 kuoret ja näppäimet ja olen nyt yrittänyt niitä survoa tähän 6510 paikoilleen.Kynsisaksilla hieman otin klipseistä leveyttä pois.Puhelinta en uskaltanut mennä rappaamaan sillä luin aikaisemmin että puhelimeen ei tarvi koskea että ne paikoilleen saa.Mutta tuntuu että ei mene sitten millään! Oisko missään esim.kuvia tästä tapahtumasta,tarkasti miten tapahtuu yms...Tai voisko joku vaikka antaa hieman tarkemmat ohjeet mitä täällä on annettu,tosin jo annettuja vihjeitä ilman kuvia on varmaan hieman hankala selittää mutta jos joku viitsisi yrittää.Tällä hetkellä epäilen syvästi että niitä kuoria saa tähän paikoilleen,ainakin tämä mun luuri tuntuu olevan täysin eri "kaliberia"

3. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    kyllä ne siihen menee, mulla ainakin piti molemmista ottaa vähän pois, mutta siinä on sellanen juju että ei riitä että pelkästään ottaa siitä ns ulkonevasta klipsistä leveyttä pois vaan täytyy ottaa myös siitä missä klipsi on kiinni siinä kuoressa tai puhelimessa, koska ne klipsit työntyy toistensa alle, jolloin esim puhelimessa kiinn olevan klipsin ns kanta paksuntaa sitä puhelimen reunaa jolloin kuoren klipsi ei pääse omalle paikalleen, eli sun pitää ottaa myös pois sitä kohtaa mistä kavensit klipsiä.
    katso tarkemmin hieman sitä miten sen pitäis asettua kohdalleen niin huomaat kyllä. itellä ei oo digikameraa enää niin en saa otettua ny kuvaa.

4. chorrus

Tykkäykset:
    0
    Tota kyllä pitänee kokeilla.. Toivottavasti onnistuu :p

5. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ...

Jees..Häytyy kokeilla jahka saan hieman terävemmän aseen käyttöön kun kynsisakset.Mikä oli sen sivun osoite jossa oli jotain kuvia tästä hommasta,ei siellä muistaakseni mitään tarkempia neuvoja ollut mutta jotain kuvia kumminkin.Muistaako joku??

6. jim77

Tykkäykset:
    0
    Se on oikeesti tosi simppeli homma, kysmys kuuluu? Oletteko ostaneet Nokia Original kuoret vai kopiot? Itse ostin original kuoret ja näppiksen makitorpasta ja äijä meinas tippua jaloiltansa (tuttu huoltomies) kun huomas, että ne meni kun isä äidin selkään. Sitten vaan vähä leathermanilla fixausta niihin "hampaisiin"..

7. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Orginal kuoret ostin itsekkin.Kuoret sain paikoilleen mutta näppäimet ei toimi.Eivät taida olla orginaalit,polkumyynti.comista ostin.muutenkin tuntuu olevan aika "löysät" paljonko ne näppäimet maksoi siellä mäkitorpassa??

8. jim77

Tykkäykset:
    0
    Tuolla on SURKEITA kuvia. Digi kamera ei ollu samaa mieltä mun kanssa ja akku loppu kesken... :p

Jonkun sortin "focus" ongelma, mutta minkäs teet kun on täysi automaattinen kamera missä on nappi kuvausta varten ja that's it.

Näppäimet oli mäkkäissä tosi kalliit.. About 20e. Eli 35e kuoret, mistä sain sitten tutulta kipukorvausta kun ei voinu antaa näppäimistä kun ne oli "huollon varaosia".

9. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    ...mahdollisestikkin kuvan laatu voisi olla vähän katseltavampaa jos pienentäisit niitä kuvia hieman..

10. jim77

Tykkäykset:
    0
    En jaksa.. Mutta ei oo pakko katella :p

11. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä noista sen verran selvää saa että kuoret saa puhelimeen.Kiitokset vaan! Vielä pitäisi vaan saada ne alkuperäiset näppäimet,nuo tarvike näppäimet ei kyllä asetu sitten millään.Jotkut napit hirveän koholla ja jotkut ei toimi ollenkaan.Niissä on näppäimen pohjassa olevat "nipukat" liian lyhyet.Niin ainakin luulen.Viestiä vaan jos joku on noilla polkumyynti.comin näppäimillä saanut toimivan paketin.

12. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    mulla on tarvikekuoret ja tarvikenäppis, ja kyllä ne ainakin tohon 6510 sopii mainiosti

13. jim77

Tykkäykset:
    0
    Laitan uudet kuvat kun saan kameran, hermot ja itseni ladattua.. Eli huamenna.. Niillä on kyllä huikea ero noilla tarvike ja originaali näppäimien hinnalla 5-20e.

14. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Elä muuta murise.Mutta kerranhan se kirpaisee,harmittaa vaan kun tuli muutama noita näppäimiä ostettua eikä oikein tahdo sopia.

15. jim77

Tykkäykset:
    0
    Mistä ostit ne? Polkumyynti?

16. -pekka-

Tykkäykset:
    0
    Nokian aidot näppäimet ovat ihan sairaan kalliit. Itse maksoin 8310:n näppäinmatosta 16 Euroa. Loppujen lopuksi kuitenkin hintansa arvoinen... :)

17. Devilution

Tykkäykset:
    0
    ...offtopikointina vaan sen verran että tuommoisissa lähikuvatilanteissa todella tulee tarpeeseen se uudempien digikameroiden makro-kuvausominaisuus. Auttaa meinaan huomattavasti tuohon tarkentamiseen ;)

18. jim77

Tykkäykset:
    0
    KERPELE ei joo helppoo! Kun latasin sen niin se virkeni (siis kamera!), eli tarkennus toimi nopeammin. En kyllä silti saanut parempa kuvaa aikaiseksi.

19. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo,Polkumyynnistä ostin.

20. Aapeli_63

Tykkäykset:
    0
    Sori että kaivelen vanhaa aihetta, mutta mulle tää tuli vähän niinkun uutena juttuna.
    Kuinka hyvin ne 8310 kuoret istuu muutosten jälkeen siihen puhelimeen? Mua on alkanu v|tuttaan 6510 omien kuorien väljyys (alkuperästen lisäks käytössä ollu toiset nokian kuoret, jotka oli uutenakin vielä löysemmät kun ne alkuperäset). Tuli vaan mieleen että voisko ongelma poistua noilla 8310 kuorilla? Lähinnä se takakansihan niitä ongelmia aiheuttaa.

Jaa tämä viestiketju