1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8310 suojakoodi selville kotikonstein?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Janne, 28/11/03.

1. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Onnistuuko 8310:stä selvittää suojakoodi ihan kotikonstein? Käytettävissä vain infrapunaportti koneeseen liittämistä varten. Kaikki paperit ja pakkaukset yms. tietty löytyy, ei ole varastetusta tavarasta kysymys. Liikkeessähän tuon saisi tehtyä 15 euron korvausta vastaan, mutta pihi kun olen...

Ja ei, se ei ole 12345... kaikki tuollaiset on kokeiltu. Ja se ei ole alkuperäinen, olen sen itse joskus vaihtanut.

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Logomanagerilla saat tuon selville. Hae se googlella ja nauti :p

3. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Jossakin mättää nyt. LogoManager sanoo Security Code:n kohdalla että Unavailable. Tarkoittaa kaiketi että ei ole saatavissa. Jotenkin suojattu tms.? Puhelimen softa 5.06.

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Aihetta hieman sivuten, onnistuuko kotikonstein 2010:n suojakoodin setviminen, ei auta imei.exe, kerta joku on koodin vaihtanut..

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jotenkin sellainen hytinä että ei onnistu infralla vaan vaatii vinkuintiakaapelin...

6. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Ei saa enää logomanagerilla noissa DCT-4 luureissa. Joutuu hakemaan muun ohjelman sekä käyttämään kaapelia. Mutta mahdollista se kuitenkin on ..

7. Jmiettinen

Tykkäykset:
    0
    Suojakoodin selvittäminen onnistuu uudemmista puhelimista dct4-flasherilla. Kokeilin itse omaa 6310i:tä ja hyvin onnistui. Kaapeleita löytyyhttp://www.jmd.fi[/url]

8. nokkia

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    mm.1650
    Tarvitsisi saada taas 8310 käyttöön, suojakoodia kysyy, 12345 kokeiltu. Voisiko joku auttaa jos jollain teistä guruista ois joku ohjelma tms. ???? KIITOS.

9. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4551
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    En tiie saako linkkailla mutta googlests löytyy Nokia suojakoodi laskuri. En tiie mahtaako toimia.

Jaa tämä viestiketju