1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

8210 Ongelmia ongelmia.. :(

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Japee, 26/6/03.

1. Japee

Tykkäykset:
    0
    Joo elikkäs tässä surullisen kuuluisassa kapulassa on taas uus vika. Eli alle kuukausi sitten tilasin uuden näytön polkumyynnistä, kun vanha lopetti yhteistyön. No puhelin pelasi hyvin muutaman viikon, mutta nyt sitten ilmaantu uus vika. Eli kun esim pistää luurin päälle, se kysyy pin koodin ok, mutta sen jälkeen kaikki teksti ym häviää näytöltä. Ainoastaan taustavalot toimii. Joskus puhelimen saattaa saada päälle ja näyttö toimii vähän aikaa niinkun pitäskin mut sitten yhtäkkiä näytöltä taas häviää kaikki ja ei muuta kun sammutus ja uudestaan päälle. Joskus puhelin toimii ok puoli tuntia mut sit näytöstä häviää kaikki. Eli kysynpä nyt täältä, että onkohan vika tuossa uudessa näytössä, jossa on kyllä takuuta vielä vai onko itse luuri tullut yksinkertaisesti tiensä päähän ja kannattaako sillä heittää vesilintua?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Vaihdettiinko samalla myös näytön elastomeeri?

3. Japee

Tykkäykset:
    0
    Mikä mahtaa olla näytön elastomeeri? Näyttömoduulissa oli se pelti tms levy mukana ja itse näytön ympärillä se kuminen kehys.

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Heh, asiantuntemusta tuoreeltaan ;)

ps. se mun 8210 on toiminut ihan ok.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mitä luultavimmin se uus näyttö on rikki myös, itse puhelimessa ei tommoista vikaa ole kuin todella harvoin.

Elastomeeri on se pieni kumisen oloinen sydeemi joka toimii piirilevyn ja näytön välissä johtimena. Piirilevyllä yläosassa sitä vastaa muutama pystysuunnassa oleva johdin.

6. Japee

Tykkäykset:
    0
    Joop. Uus näyttö oli tosiaan rikki jo. Takuuvaihtoon.

Jaa tämä viestiketju