1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7710 palautus tehdaskuntoon => TomTom5 laitekoodi vaihtuu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kane, 1/12/06.

1. kane

Tykkäykset:
    0
    Moi, onko tullut vastaan muilla? Eli kun palauttaa tehdasasetuksiin, laitekoodi muuttuu joka kerta joten TomTom softa ei toimi ilman uudelleen aktivointia, ja koska laitekoodi eri, joutuu pyytämään aktivointikoodin TomTom tuesta. TomTomin tuki ei tiennyt syytä eikä Nokian tukikaan osannut sanoa mitään. Tämä on testattu 2:lla 7710 puhelimella joten puhelimen vika se ei ole.

????

t. kane

2. kane

Tykkäykset:
    0
    Eikö ole kellään tullut vastaan?

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Itse kävin päivityttämässä huollossa 7710:ni uudempaan malliin, ja samalla tietty meni tehdasasetuksiin. TomTom5 toimi kuitenkin aivan normaalisti sen jälkeen.

4. kane

Tykkäykset:
    0
    Moi,

No katos, tässä minun uusimmassa 7710:ssä oli viimeisin sw versio joten olen vain itse palauttanut tehdasasetuksiin (niitä 3:ea nappia painamalla).

Et ole itse palauttanut tehdasasetuksiin kun sulla on ollut tomtom5 jo käytössä? Mietin vain josko "vika" voisi olla SW/muistikortissa...?! Outoa...

t.kane

5. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    En palauttanut niitä koskaan itse. Mutta nyt ei ole ko. puhelinta enää käytössä, joten en voi edes kokeilla.

6. Spemu

Spemu

Tykkäykset:
    0
    Hei mulla on vähän ongelmia ton mun 7710 kanssa kun siinä muistikortilla on kai joku troijalainen tai mikä lie ja kun kortin heittää kii ja laittaa koneen päälle niin se valittaa alussa että muistikortti asennettu jotkin sovellukset saattavat lakata toimimasta ja silloin ei voi ottaa videota ja välillä tulee virheilmoitus että "muisti täynnä,sulje sovelluksia ja yritä myöhemmin uudestaan" mutta kun kortin ottaa pois niin kaikki toimii. Onko neuvoja? haluaisin säilyttää kaikki kuvat ja videot mitä minulla on...

Jaa tämä viestiketju