1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650: Valikon kuvakkeiden järjestys?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja djj, 21/4/03.

1. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On kyllä harvinaisen nolo ja erikoinen kysymys mutta toivoisin saavani jonkinlaista vinkkiä miten järjestelisin 7650'n valikon kuvakkeet? Kun tuo Videonauhuri pitäisi jotenkin näppärästi tuonne nyt viimein sijoittaa...

Miten esim. 3650'ssä kuvakkeet on järjestetty?

Itsellä kun tuntuu olevan sellainen ongelma että jättää asiat mielellään niin kuin ne alkuperäisin oli joten uudistuksia tunnun välttelevän?

Öh, on kyllä jotenkin noloa mutta toivottavasti joku ymmärtäisi.

2. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    No mulla oli ainakin 3650 saadessa kuvakkeet muistaakseni jotenkin tällee:
    Puhelin . Osoitekirja . Kalenteri
    Viestit. Kamera. Kuvat.
    RealOne. Palvelut. Profiili
    Suosikit. Loki. Videokamera

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Sim kansio nimetä uudelleen ja siirtää viimeiseksi, ja sinne siirtää mm. puhelin ja kaikki muu mitä tavitsee harvoin tai on suosikeissa. Tekee pari muuta järkevästi nimettyä kansiota joihin tunkee kaikki sinne kuuluvat. Java kansion jos ei mitään tarpeellista niin myös tunkea syvälle tai peli mies pelit kansioon. Osoitekirja myös "rojuihin" viimeseksi kuten kaikki muu mihin pääse muutakin kautta. Sitten valikkoon laittaa käyttöjärjestyksessä loput. tavoite että ei 9:ää enempää

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mäkin oon niitä ihmisiä että se alkuperänen on ja pysyy :)...sit oon tehny sen verran muutosta että real onen kohtaa oon tehny oman kansion "ohjelmat" ja sinne laittanu kaikki jälkeenpäin asennetut ohjelmat

Jaa tämä viestiketju