1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 pc-suite

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Crossfade, 14/12/02.

1. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miten pc-suitella laitetaan tiedostoja 7650 kännykkään?
    Miten pc-suitella asennetaan esim. java pelejä?

2. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    Pc-Suitella ei Javapelejä kannata asentaa, vaan siirtää ne suoraan infrapunalinkin tms. kautta puhelimeen ja puhelin asentaa ne sitten.

Oikeastaan ainoa mitä kannattaa Pc-suitella asentaa, on .sis-ohjelmat sekä kuvat.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miksi java ohjemat kannattaa siirtää IRDAlla? mutta ei esim .sis paketteja ja kuvia?
    Jos PCsuite on ja toimii, niin toki sillä kannattaa asentaa myös java ohjelmat.

4. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    -Irdallahan nuo kaikki voi siirtää, itse käytän Pc-suitea pelkästään IRDA:n välityksellä. Mutta mielestäni on turha lähteä käyttämään kankeaa Pc-suitea noiden mainitsemieni ohjelmatyyppien siirtoon, siis jos ei ole kaapelia, koska siitä ei ole sanottavaa hyötyä. Kuvat taasen kannattaa lähettää siksi Pc-suiten kautta, notta ne menevät suoraan oikeaan kansioon ja noiden siirto on ihan hyvin järkätty, samoin kuin .sis-ohjelmat.

Makuasioitahan nämä ovat...

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mulle muuten ihan sama miten sen teet, mutta perustelu tuohon olisi kiva miksei java ohjelmia kannata asentaa PCsuitella, jos .sis paketit kannattaa.

6. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    - Koska PCsuite ei ainakaan minulla asenna Java-ohjelmia loppuun asti, elikkä siitä ei ole sanottavaa hyötyä, mutta käyttöliittymä ja ohjelman käynnistys on hitaampaa ja vaikeampaa.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis kuittauksen joudut tekeen luurissa, paha.
    PCsuite siirtää kyllä asennuspaketin (.sis .jar .jad) install kansioon --> menee asentaessa vähemmän muistia. Java ohjemassa asennus menee oikein PCsuitella. Tiedostonsiirrolla siirrät todennäköisesti vain jar paketin.
    Jos kerran jaksat käyttää PCsuitea .sis pakettien asennukseen, niin ei kai se yksi kuittaus ole se kipuraja.

8. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    - Pc-suite on niin kankea ja hidas käyttää, että mieluummin siirrän nuo suoraan tuon "Wireless tranfer":in kanssa. Mutta ymmärrän pointtisi.

9. Crossfade

Tykkäykset:
    0
    tiedoston siirto

Miten voin siirtää vaikka video tiedoston koneelle?
    Mulla on EPoX:in bluetooth.

10. villho

Tykkäykset:
    0
    Re: tiedoston siirto

hommaa joku 7650:aan sopivista "resurssienhallintaohjelmista" esim. efilemanager. sitten etsit, että missä päin puhelinta videotiedosto sijaitsee, sen jälkeen "lähetä" -> "bluetooth" ja sitten luulisi toimivan

11. Crossfade

Tykkäykset:
    0
    Re: tiedoston siirto

Ei toimi mulla toi.. seleQ:lla oon kokeillu.

12. manu

Tykkäykset:
    0
    Ainoa missä tuota pc-suitea tarvitsee on backupin ottaminen luurista. Itse en ole koko softaa asentaa, sen käynnistäminenkin kestää nuhapumpullani kohtuuttoman kauan. Softat, sekä java että .sis, siirrän wirelesstransferilla.

13. Crossfade

Tykkäykset:
    0
    wirelesstransfer

Mistäs tuon wirelesstransferin saa?

14. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    Re: wirelesstransfer

- Installoimalla koneeseen IRDA:n. Silloin tuon pitäisi tulla automaattisesti siihen työpöydälle tms.

15. villho

Tykkäykset:
    0
    AAMEN

16. lateri112

Tykkäykset:
    0
    Miten muuten niitä pelejä ja ohjelmia voi siirtää, jos ei pc-suitella eli millä muulla ohjelmalla?

Jaa tämä viestiketju