1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 kalenteri

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja manu, 11/8/02.

1. manu

Tykkäykset:
    0
    Onko tosiaan niin ettei 7650:ssa voi merkitä kalenteriin syntymäpäiviä siten että puhelin näyttäisi automaagisesti ko. henkilön iän joka vuosi. En löytänyt merkkipäivä-merkintävaihtoehdosta edes paikka johon laittaa syntymävuoden. En olisi uskonut että tässä asiassa mennään takapakkia, sanokaa että olen väärässä.

Toisekseen myös kontakteihin voi muiden tietojen ohella laittaa syntymäpäivän, mutta sekään ei suostu menemään kalenteriin. Onko ratkaisua? Pahoin pelkään ettei.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse totesin ihan samaa ja pidän sitä suurena puutteena,kun ainakin kommussa tämä on onnistunut.Ellei joku tietonikkari ole jo keksinyt,että miten tämä puute voitaisiin korjata.Tietoa tänne vaan kiitos,mutta enpä usko että onnistuu???

3. andy

andy Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    652
    Puhelinmalli:
    S7 Edge
    Omituista minustakin että ko. ominaisuus on 7650:n kalenterista pois jätetty - onhan tämä iän kertova ominaisuus ollut jo useissa aikaisemmissa Nokian puhelinten kalentereissa. "Pelastus" saattaa tulla siinä vaiheessa jos joku noita ohjelmointikieliä osaava kypsyy kalenteriin ja tekee kokonaan uuden sellaisen. Kalenteri tosin muuten saa kyllä minulta kiitosta, ei sitä paljon paremmin voisi toteuttaa tuon kokoiseen näyttöön!

Odotan muuten innolla kaikkia uusia sovelluksia mitä ihmiset sitten puhelimeen keksivätkin, aika kätevän stopwatchin ja kameran itselaukaisun ajastimen olen jo netistä löytänyt.

4. Tommy

Tykkäykset:
    0
    Mistäs tommoiset löyty?

5. andy

andy Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    652
    Puhelinmalli:
    S7 Edge
  6. White raven

Tykkäykset: