1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 ja sähköpostiongelma(ei gprs)

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Nurkku, 27/12/02.

1. Nurkku

Tykkäykset:
    0
    Tässä pieni ongelma kehkeytynyt tuon 7650:n sähköpostin kanssa, pystyn kyllä vastaanottamaan mutta en lähettämään millään, lähetyksessä tyssää siihen kohtaan kun itse viesti pitäisi alkaa lähtemään, palkki tulee jo näkyviin, mutta virheilmoitus on seuraava näkymä, jossa sanotaan asetuksissa olevan vikaa, mutta kun en ite niistä vikaa löydä millään.

Yhteytenä käytän Mbinternettiä ihan soittosarjalla ja hitaimmalla mahdollisella :D .

Liittymänä DNA. Kellään mitään vinkkiä miten saisin myös lähetettyäkin niitä posteja, oon kokeillut jo vaihdella asetuksia joka suuntaan, mutta ei paljo lohduta.

2. tane

Tykkäykset:
    0
    Mikä sulla on lähtevän postin palvelimena? Jos käytät soittosarjaa niin pitäisi olla MBNet:in palvelin.

3. Nurkku

Tykkäykset:
    0
    Käytän Soonin sähköpostia.

4. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lähtevän postin (SMTP) palvelin määritetään sen mukaan mitä Internet-yhteyttä käytetään. Kerroit käyttäväsi MBInternetin soittosarjaa, joten oikea lähtevän postin palvelimen osoite on posti.mbnet.fi.

Saapuvan postin palvelimen, tunnuksen ja salasanan taas määrität Soonin postilaatikon asetusten mukaisesti.

t. tero

5. Nurkku

Tykkäykset:
    0
    Vieläkin tulee virhettä ruutuun vaikka on mbnetin palvelin lähettävänä.

6. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    helpoin tapa mulle oli soittaa tukeen(RL) ja käytiin kohta kohdalta asetukset läpi.
    Homma pelitti kerrasta. Siispä soita palveluntarjoajan tukeen.

7. Nurkku

Tykkäykset:
    0
    Sain homman pelaamaan, lähtevän posti osoite olikin mail.mbnet.fi eikä posti.mbnet.fi. Nyt toimii, kiitoksia.

Jaa tämä viestiketju