1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 ja liian hiljaiset soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tumpelo, 3/10/03.

1. tumpelo

Tykkäykset:
    0
    Saattaapi vastaus löytyä haulla jostain ketjusta, mutta kuitenkin: miten saan 7650:n soittoäänet kovemmiksi, niitä ei nimittäin kuule jos puhelin on esim. taskussa ja liikenne meluaa? Jos ei onnistu, mistä saan kuuluvia soittoääniä ja miten?

2. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ootkos kokeillu Kovat äänet -profiilia?

3. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    "Bisnes"-sarjan luureissa on muokattavat profiilit, ei enää 5110:n valmiit 4 vaihtoehtoa ; ) ..

Alkuperäiseen kysymykseen: puhelimessa valmiina olevat soittoäänet kuuluvat kovimmiten, muu on sitten tuurista kiinni.

4. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jaa, kyllä mun mielestä löytyy asetus jolla saa kovemmat äänet. Esim. ulkoilma tjsp. Ei sitten.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Joo ja se asetus on äänenvoimakkuus, jonka voi jokaisessa profiilissa säätää erikseen. Aikoinaan 5110 & 3210 löytyi valmiit "profiilit", joiden asetuksia ei voinut muuttaa. Nykyään profiilien (Yleinen, Äänetön, Kokous, Ulkoilma, hakulaite) asetukset voidaan onkioissa muuttaa profiilikohtaisesti sen mukaan miten itse haluat.

6. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ainakin 3210 profiileja voi muuttaa. Soittoääni, voimakkuus, soittotapa jne. Vai tarkotatko vain nimeä?

7. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Ja ei muuten voi. Aikoastaan Yleinen-profiilia voit tuossa rimpulassa muokata. Bisnes-kategorian luureissa voit muokata kaikkien profiilien ominaisuuksia ja nimiä(poistulien yleinen-profiilin nimi).

8. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Katos perhana ;) Ei huomaa kaikkea vaikka on kapula tässä vieressä :eek:)

9. tumpelo

Tykkäykset:
    0
    Ei voi olla totta, että kenelläkään ei ole ollut samaa ongelmaa. Tuo profiilien räplääminen on ihan yhtä tyhjän kanssa - ulkoilma tai ei , täysi äänenvoimakkuus ei siitä parane. Jokaista profiiliahan voi muokata ja lopputulos on sama, jos laittaa volyymin täysille missä hyvänsä profilissa.

Asiallisia neuvoja otetaan todella mielellään vastaan - eikä näitä "ei mulaa kyllä ole tota luuri, mutta..." -tyyppisiä ajanviettotapoja.

10. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mun 3510:ssäkin voi kaikkien profiilien ominaisuuksia ja nimiä (paitsi yleinen) muuttaa. ;)

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Laita puhelin ihon lähelle ja laita vibra päälle.

Tai ime puhelimeen jostain vanhoja ei-moniäänisiä soittoääniä ja laita volume täysille. Helpottaa jos helpottaa.

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Joo mulla 7650ssa aivan onnettoman hiljaiset äänet ja olen ne korvannut mideilla.Esim tilaat biisit POLY SEEK,POLY NOGOOD buumi.netistä tekstarilla/wap ja olikohan numero 17119,tai 17199 (en nyt jaksa ja ehdi tarkistaa)niin johan tulee volyymia lisää)ja volyymit tuplaantuu.Nuo biisit oli vaan omassa olevia ja luonnollisesti imuroit makusi mukaan(Kiellän imuroimasta J.Sillanpää midejä;)

13. k7v

Tykkäykset:
    0
    Kokeilkaapas Ringtone Studiota. Sillä olen 3650:ssa saanut joitain midejä kuulumaan kovemmin.

14. HenkkaW

Tykkäykset:
    0
    On kyllä yksilöidenkin välillä kamalasti eroa. Sama ääni kaverini 7650:ssa samalla voimakkuudella (eli täysillä) kuuluu paljon kovempaa. Harmittaa vain, kun tämä yksilö ero on toisin päin.

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Itse huomasin joskus sellaista, että wavilla toisinaan sama wav soi puhelimen soidessa hiljempaa kuin mitä se soi silloin kun kuuntelee profiilit-valikosta ääniä. Toisinaan sitten kuitenkin soi samalla volyymilla..

16. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eikä ne pölyfoniat kyllä pihalla kuulu vaikka olis kuinka kovalla :b Miljoona puhelua missattu sen takia.

17. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse kun muokkailee midejä ja waveja niin ainakin ohjelmilla mitä käytän voi äänenvoimakkuutta nostaa. Se auttaa ja kuuluu paljon lujempaa, tietty joku raja niissäkin ettei ala särkemään.

18. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Mideissä on isoja eroja. itse valitsen ne joissa äänentaso
    on kovempi. Netistä löytyy softa jolla ääntä saa isommalle,
    mutta en jaksanut/viitsinyt ostaa softaa.

Jaa tämä viestiketju