1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 ja langattomat kuulokkeet.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja lehtju-g, 13/2/03.

1. lehtju-g

Tykkäykset:
    0
    Olen huomannut että markkinoille on tullut langattomia kuulokkeita jotka toimivat bluetooth yhteydellä.Itseänikin nuo kiinnostaisi,ongelmana taitaa vaan olla ettei nuo laitteet toimi 7650-mallissa,olenko oikeassa?.Ainakin ohjekirja antaa ymmärtää ettei 7650 tue bluetooth audioprofiilia.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eipä tue ilman adapteria.

3. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Olet ymmätänyt täysin oikein! 7650 ei tue Audio-bluetoothia

4. lehtju-g

Tykkäykset:
    0
    Itse olen pelannut näitten "vehkeitten" kanssa sen verran vähän etten tiedä niistä vielä paljon mitään,mutta sanoit että ei tue ilman adapteria.Millaisella adapterilla toimii?.Vai kannattaako minun unohtaa suosiolla tuo kuuloke juttu.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joo, unohda. Jabran adapterellinen BThf on kait ainoa , siinä kuitenkin adapteri roikkuisi johdon päässä ja kokoa pienipuhelin.
    On myös muita raditekniikoita käyttäviä langattomia HF nappeja, mutta eivät ole oikein olleet menestyviä, ja viranomaiset kävivät pahempia virityksiä keräilemässä pois.

6. lehtju-g

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset vastanneille.

7. Sami

Tykkäykset:
    1
    Onko tuo Jabran adapteri livenä häiritsevän suuri? Kuvien perusteella on näyttänyt suhteellisen pieneltä.

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Hmm. t66 ericsson on pieni, eli kaippa tuo adapterikin on stten pieni :)
    toinen mihkä voi verrata on 7650:n akku, adapteri on paksumpi leveämpi, mutta lyhyempi(?muistikuva). Eli itse HF vierellä näyttää ihan asiallisen kokoisena, mutta kun sitä alkaa luurin viereen sovittaa tuntuu jotenkin hankalalta, ehkä kyse on vain asenteesta. mutta jos mielenkiinto jä kannattaa toki käydä liikkeessä tutustumassa, ja jossain käytössä varmaan ihan näppärä.

9. saheinonen

Tykkäykset:
    0
    Mistä tota adapteria on saatavilla?
    Yritin tonkia jokapaikasta mutta missään ei ole mainintaa mistään jabran adabterista.

Jaa tämä viestiketju