1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 ja herätys ääni

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Canis lupus, 29/8/02.

1. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika onneton herätys ääni.

Onko kukaan keksinyt että mistä herätys äänen saa muutettua?
    Vai saako sitä??

2. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Surkea se tosiaan on. Itse en ole keksinyt siihen parannusta. En tosin ole hirveasti edes yrittanyt. Mielestani kalenterimerkinnat kuuluvat paremmin.

3. sm

Tykkäykset:
    0
    Joo, tuo on kyllä outo homma, ettei sitä pysty vaihtamaan.
    Jo Psionin 3-sarjassa tais saada valita itse herätysäänen.

Itse ainakin herään todella hitaasti tuohon 7650:n herätykseen. Onneksi herään kuitenkin...

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jee!, tais saada jopa nauhoitetun... Oli hienoja laitteita...

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mikään ei ole koskaan täydellinen. Jostain puuttuu aina jotain mikä toisessa on itsestään selvyys...

6. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä toi ääni on juuri täydellinen, en kestä kovaa herätysääntä joka rupeaa vituttamaan jos on vaikea herätä..tuohon mukavan pehmeään ääneen on kiva herätä.

7. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oma ongelmani on siina, etten heraa siihen ollenkaan ellen pida sita nyt ihan korvan juuressa. Onneksi commu pitaa riittavasti metelia.

8. manu

Tykkäykset:
    0
    Taitaa tuo ääni olla z-asemalla eli ROM:lla, ei voi korvata. :/

9. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Samaa mieltä.. alussa epäilin miten tuohon voi herätä mutta ah miten on mukava aamulla 5.30 kuulla vähemmän vittumainen herätysääni. Joka kerta olen siihen herännyt..(ja laitan puhelimen yöksi hiljaiselle hälylle) Tosin olishan se kiva jos siihen sais tuon Penelopen kuiskauksen leffasta vanilla sky.. "open your eyes".

10. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihmiset ovat erilaisia. Yllättyneitä tästä tiedosta olivat: ---.

Tämän takia äänenvoimakkuudet yms. ovat yleensä säädettävissä, jotta jokainen löytäisi itselleen sopivan. Tässä säädön puuttuminen taitaa olla vain seikka, jota ei oltu huomattu ottaa huomioon.

Ihmettelen tosin 7650:n testiryhmän tehokkuutta, kun minulle tuli tämä asia mieleen heti ensimmäisenä aamuna.

t. tero

11. jim77

Tykkäykset:
    0
    Katsotaas nyt 7650 pilottikäyttäjät.. Olin töissä yrityksessä missä esim. 6210 oli paljon ennen julkistamista pilottikäytössä: 2:lla osastonjohtajalla. Kumpikin tyhmä kuin kivi käytännönasioissa. Ja kun heiltä jotain kysyi ominaisuuksista. Ei mitään hajua mä vain sain tän käyttöön kun on suhteita. Eli en pistäisi paljon uskoa Nokian ulkopuolisiin pilottikäyttäjiin kun heidät valitaan virtuaali kyrsän suuruudella ja tittelin perusteella.

12. samjansson

Tykkäykset:
    0
    Herätys kello

Moi!
    Nokiaan 7650, herätyskellon ääni EI voi vaihtaa, sain tietää se Nokian kautta. Tosi surkee juttu!

13. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Re: Herätys kello

Herätyskellon sijasta kannattaa käyttää sitä kalenteriherätystä. Totesin, että se näköjään ulisee myös silloinkin kun puhelin on kiinni.
    Eikä sekään piipaa ole mikään luja, mutta kyllä päihittää herätyskello-piipin.

Ja herätysääni on muuten yhdys sana.

Ei noista sun pipeistä ota selvää, mutta ei ole samat rytmitykset kuin vanhoissa nokioissa.

14. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Entä onko se 7650 herätysääni vielä tämä sama 10 piippausta: pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi ja kalenterimerkinnän 5 piippausta: pi-pi-pi-pi-pi

Jaa tämä viestiketju