1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 + IR

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja raipee, 27/7/03.

1. raipee

Tykkäykset:
    0
    Nyt tarvittaisiin apua seuraavanlaiseen asiaan.
    Elikkäs minulla on Dna gprs, jolla pyöritän pöytäkoneessani nettiä ja tarkoitukseni olisi hankkia IRDA koneen ja 7650: n välille edullisesti.

Kysymys kuuluu: Voinko hankkia IRDAN toiseen sarjaporttiin liitettäväksi??? vai herjaavatko sarjaportit jotakin, koska toinen on jo käytössä. Aikaisemmin ainakin oli isoja ongelmia gprs: n asennuksessa, koska yritin sitä aluksi datasuiten kanssa ja myöhemmin asensin modem set upit, joiden kanssa alkoi myös toimimaan. Kone herjasi pitkään että sarjaportti on edelleen varattu datasuitelle vaikka olin ne jo poistanut.

2. koutsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note valkoinen
    hmm... tuota viisaammat saavat taas valistaa...

mulla kun oli taannoin siemensin gprs-luuri, niin silloin yritin gprs+irDaa viritellä, eikä lähtenyt toimimaan. viisaat saksalaiset sanoivat jossain siemensin sivuilla muistaakseni, että gprs ei toimi irDalla. jo rupes pelittämään kun koitin sitten ihan com1-porttiin piuhalla.

3. koutsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note valkoinen
    hmm... tuota viisaammat saavat taas valistaa jos olen väärässä...

mulla kun oli taannoin siemensin gprs-luuri, niin silloin yritin gprs+irDaa viritellä, eikä lähtenyt toimimaan. viisaat saksalaiset sanoivat jossain siemensin sivuilla muistaakseni, että gprs ei toimi irDalla. jo rupes pelittämään kun koitin sitten ihan com1-porttiin piuhalla.

4. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Kyllä pitäisi toimia. Varmista, että oot asentanu ne GPRS-modem ajurit, ja käytät tietokoneella oikeaa soittosarjaa (*#9** tai jotai sinne päin).

Jaa tämä viestiketju