1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 bugit/viat.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja SotaOrava, 19/12/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. SotaOrava

Tykkäykset:
    0
    Noh tänne kirjotelkaas bugeja/vikoja ja softan versio numero sen saa esille kirjoittamalla *#0000# se ensimmäinen numero siitä Vx.xx. Itselläni on joskus, että hävittää operaattori logon eli lukee mustalla "sonera". Booti auttaa aina. V 3.12

Tämä on siis sitä varten, että kaikki saa tietää mitä ongelmia puhelimessa on.

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Toisinaan wav-soittoäänet soivat hiljempaa kuin mitä ne "huutavat" soittoäänivalikossa.. 3.12

3. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Tuossa kerran huomasin seuraavanlaista:
    Puhelimeen tuli viesti. Avasin sen ja jätin auki siihen taustalle ja pistin käynnistysnäppäimestä puhelimen lukkoon (ei siis näppis vaan puhelin).
    Siitä alkoi todella upea disko =) .. puhelin vilkutteli näytössä vuorotellen tekstaria vuorotellen sitä lukituksen lukkoa. Siihen vain kun iski suojakoodin ja ok niin disko valitettavasti loppui :) .. mielenkiintoinen kokemus silti.

4. Simpleton

Tykkäykset:
    0
    Minulla 7650:n bugit (softaversio 3.12) ovat liittyneet pääasiassa wap-selaimeen. Eilen tuli sellainen virhe, jossa laite ilmoitti "Sovellus suljettu - WmlBrowser - KERN EXEC-3" ja perään punainen huutomerkki. Laite jämähti niin, että ei enää reagoinut mihinkään näppäimiin, ei edes virtakytkimeen. Ei auttanut muuta kuin akku pois ja takaisin. Pikku bugeja on ollut pitkin matkaa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun jouduin akun poistamaan.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eikö edes symbia näppäimeen(muutama sekuntti pohjassa)? Sieltä yleensä pääsee taskmanageriin ja voi tappaa kaatuneen sovelluksen.

6. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Mulla kerran sekoili kans tolla lailla, että näkyi lukko ja puhelin ja mitä milloinkin. Eikä sitä fucking looppia saannu loppumaan muutenkuin ottamalla akun pois! Versiolla 3.12, versio 4.39 toimii loistavasti.

7. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En nyt sanoisi miksikään bugiksi/viaksi mutta hokasin että kun jotain nappia painaa niin taustavalot joskus syttyy pienellä viiveellä...

8. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Mutu tuntumana viive on poistunut 4.39 ohjelmassa.. Juuri räplätessäni huomasin asian, ennen tosiaan meni sekunti toiminnosta kunnes valot syttyi. Nyt rävähtää kerrasta.

9. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Mulla teki tolla vanhalla softalla sillee että joskus ei ottanut puheluita eikä viestejä vastaan vaikka kentät näytti täysiä. Korjaantu ainoastaan buuttaamalla. Varsin ikävä bugi jos kännykkä oli monta tuntii tossa tilassa ja alkaa miettimää miks ei kukaa ole soittanu -> käynnistää puhelimen, tuhat puhelua ja viestiä saapuu ja kaikki maailman vittuilut miks et ole vastannu...
    Uudessa versiossa en ole huomannu että tekisi tota.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No mun puhelimessa oli jo aikaisemmin keskusteltu ongelma, että muisti meni yli ilman varoittamatta. Kun muisti on liian täysi, se ei jaksa ladata edes käyttöjärjestelmää vaan menee täydelliseen tilttiin. Laite oli vaihdettu kokonaan uuteen huollossa.

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Saatan olla tylsä, mutta jaksan itkeä siitä kuinka onneton kaiutin on valittu ns. multimediapuhelimeen. Särkee ja soi todella muovisesti.

Itse luen sen viaksi, mutta taitaa olla pikemminkin ominaisuus...

Mielestäni bugi on myös siinä kuinka 7650 hoitaa BT-yhteyksiä. Jos yhteyksiä avaa useampia, niin vanhat jäävät ikuisiksi ajoiksi taustalle ja jossain vaiheessa softa ilmoittaa ettei enempää yhteyksiä voida avata. Ainoa keino on käydä hetkeksi ottamassa pois päältä BT, jolloin yhteydet nollautuvat. Jokin fiksumpi hallintasysteemi olisi tarpeen. Tämäkin on tosin ehkä enemmän suunnittelupuolen moka...

12. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Niimpä tekee... En olisi edes huomannu jos et olis kertonu mut kyllä ne todella nykyään syttyy heti ;)

13. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Hmmm... Voitko vähän kertoa tarkemmin tosta 7650 BT yhteyksistä koska mulla se ei anna edes käyttää kahta BT-yhteyttä samanaikaisesti. Esim PC-Suite päällä sekä Bemused -> "Yhteyttä ei voida muodostaa pla plaa plaaa...". Onko mun kännykässä jotain vikaa tai sitten onko asetukset päin persettä vai oonko kässänny jutun ihan väärin?

N7650 softa v4.39
    Bemused 1.3
    WinXPPro & SP1
    Racewood BT Dongle (Acerin ajureilla)
    ...

14. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    En nyt äkkiseltään muista (eikä ole 7650-luuria saatavilla) voiko noita aktiivisia yhteyksiä olla enempää kuin yksi kerrallaan käytössä. Mutta sinne taustallehan voi jättää niitä "nukkuvia", passiivisia yhteyksiä näemmä...

15. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Phiu! Kiitos. Ei siis kännykäs vikaa... Muuten vielä kysyisin saisko tota PC-Suite ns passiivi tilaan? Eli tarvittaessa muodostaisi automaattisesti yhteyden.

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis tästä voin ymmärtää että sinulla Bemused ja pcsuite ym, ovat samalla tietokoneella, ja sieltä sinä yrität käyttää samaa porttia kaikkien asioiden hoitamiseen --> PCsi herjaa.

17. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Ei, mulla on Bemusedille oma portti (COM10) ja PC-Suitelle omat (COM3 & 4). Eli kun mulla on mRouteri yhdistetty-tilassa 7650:n kanssa ja sitten yritän käyttää Bemusedia ja kännykkä herjaa, että on max määrä BT-yhteyksiä käytössä.

18. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Moi. Otat sieltä windowsin käynnistys-valikosta pois pari 7650:n pc-suiten palikkaa. Ne käynnistyy ne kuitenkin kun avaa pc-suiten mutta siihen asti voit käyttää bemusedia.
    Jos pc-suiten jälkeen haluat käyttää bemusia joudut sulkemaan muutama palikan ctrl-alt-del -kombinaatiolla tai käynnistämään koneen uusiksi.

19. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Joo ei mulla tolla lailli sillee ole ongelmia. PC-Suite <-> 7560 yhteyden saa helposti kytkettyä pois päältä joko mRouterista tai 7650 bluetooth sovelluksesta.
    Tähän jatkokysymyksenä kysyisin saisko tota BT-Connection manageria toimimaan siten, että kun se huomaa puhelimen se automaattisesti käynnistää PC-Suiten (ottaa myös automaattisesti yhteyden mRouterissa) ja esim. synkronoi yhteystiedot outlookin kanssa?

20. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitin äsken että kun ottaa käynnistä-valikosta 2kpl sellaita dos-laatikon näköistä pc-suiten palikkaa pois = ei lataa mrouteria eikä connection manageria yms. ennenkuin suiten käynnistää, eli voi käyttää bemusediä yms.. (saattaa olla että se oli rekisterin run-valikossa jos ei ollut käynnitys-valikossa, olen juuri töissä joten en ulkoa muista)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju