7650 / Bluetooth usb palikka

spadge

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Tietääkö kukaan millä bt laitteella saa toimimaan pc-suite, Dial-up, synkronointi, Backup... eli suomeksi sanottuna ei toimisi puoliksi vaan pelittäis kunnolla!
Ja en sit tarkoita nokia omaa bt pulikkaa !!!!!!
Mielellään olisi vielä edukas....
Kiitos etukäteen kaikista vinkeistä !!!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
spadge sanoi:
Tietääkö kukaan millä bt laitteella saa toimimaan pc-suite, Dial-up, synkronointi, Backup... eli suomeksi sanottuna ei toimisi puoliksi vaan pelittäis kunnolla!
Ja en sit tarkoita nokia omaa bt pulikkaa !!!!!!
Mielellään olisi vielä edukas....
Kiitos etukäteen kaikista vinkeistä !!!

Ei ainakaan 3COMin.
Lueskeles muita threadeja tai my-communicatorin viestejä.
Joku oli löytänyt pätevän ja edullisen.

ebo

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
3Com on kalleimmasta päästä (150-170 €) enkä minä ainakaan ole saanut dialupia toimimaan. PC Suiten kanssa kaikki toimii kyllä. En silti suosittelisi.

Sen tiedän, että tuolla Socketin PCMCIA-väylään liitettävä BT-sovittimella toimii kaikki hyvin, mutta se on tietysti kalliimpi kuin USB-väyläiset sovittimet.

t. tero

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
PC-Suite ei varmaan toimi kun Nokian omalla DTL-4 (tai joku vastaava) PCMCIA-lisäkortilla. Mun 8910 toimii kyllä muuten hyvin tällä Mitsumin USB adapterilla mutta se PC-Suite ei tosiaan toimi...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Epox?

Eikös joku kirjoittanut täällä että oli saanut pienen säätämisen jälkeen Epoxin BT-palikan toimimaan? Minulla siis (A-link BlueUSB) toimii BT-dialup, mutta ei serial port / PC-suite (se tärkeämpi!).

TDK lupaa omilla sivuillaan serial portin toimivuutta.. kallis kyllä on.

kertokaahan kun löytyy hyvä!

pylon

PS. Nokian teknisestä tuesta soitti tänään nainen, ja kertoi, että entinen DTL-4 on ainoa mitä he osaavat neuvoa toimimaan. Nykyään se on kuulemma Socketin tuote.. sekavaa ja hankalaa on Nokiankin politiikka.

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Mulla toimii seriaalikin. Mutta PC-Suite tarviis sen Nokian Bluetooth Suiten toimiakseen Bluetoothin kautta. Ainakin tälläisen olen huomannut 8910:n PC-Suiten kans...

Top Bottom