1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7650 + 9210 + extended internet

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja xXWWXx, 17/2/05.

1. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    elikkäs onko jotain tapaa saada toi 7650 liitettyä irdalla tohon kommuun ja sitten onnistuisi netin selailu kunnon näytöllä gprs hinnoittelulla?

2. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
  3. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    Sori mutta netti on ollut koko päivän niin jumissa ettei ole ollut toivoakaan mistään netin "selailusta". Kiitos kuitenkin kahdesta minuutistasi :)... Kymmenen yrityksen jälkeen tyydyin lähettämään tämän vastauksen ngagen nettiselaimella.

4. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    olen tolla extended internetillä ja 7650:lla yrittänyt päästä nettiin muutaman tunnin ajan tuloksetta. tutkin myös kaikki vanhat keskustelut tästä aiheesta... jos joku olisi vielä niin ystävällinen, että listaisi tähän vaihe vaiheelta mitä pitää tehdä. kiitoksia!

5. Petex

Petex

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung NOTE Edge, S5 Duos + Nokialaisia
    Jos liität 9210 puhelimen 7650 puhelimeen on siihen helppo ohje
    http://www.psiloc.com/index.html?action=ShowArticleItem&ida=186
    Sitten vielä asetat GPRS asetukset 7650 puhelimeen (liittymän mukaan) ja ei kin menox!
    Toiminut mainiosti 9210i ja 6310i puhelinten kanssa. Demoversion rajoituksista ei ole tarkempaa tietoa, mutta ainakin ostettu softa toimii varmasti.

6. Petex

Petex

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung NOTE Edge, S5 Duos + Nokialaisia
    Hupsista, yksikin viesti riittäisi.. *saa poistaa*

7. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    kiitos vastauksesta, mutta onnistuin juuri tiputtamaan kommuni :(... ainoastaan kaksi ylintä valintanäppäintä hajosi ---> ohjelmia ei voi asentaa

8. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Demoversion joutuu asentamaa vissii sen 30pv jälkee uudestaa.

Onkos kellää tietoa, saako tolla softalla toimimaan kaapeliyhteyttä? Mulla olis M50, 9210 ja kaapeli välissä. Oon pari vk taistellu enkä saa toimimaan =)

Edit: 2sek postausen jälkeen löysin tämän:

In case of cable modem it is also important to disable the 9210's remote link using PSI NT's freeware Remote Link application.

Eli jos tuo meinaa datakaapelia, niin alkaa kiehumaa =)

9. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    itse muistaakseni aina asentelin enter-näppäimellä niitä ohjelmia.

10. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei mielestäni sillä asennellut... No kommu on ollut myytynä jo monta kuukautta, joten eipä sillä väliä.

11. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Ei kellää oo tietoa tosta kaapelin kera toimivasta GPRS yhteydestä? Olis kiva saada toi M50 piuhalla kii, ni ei oo niin sidottu olemaa luurit vierekkäin. Muutenki käyttö olis helpompaa.

Jaa tämä viestiketju