1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610/PC ongelmia

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja -tiger-, 10/8/04.

1. -tiger-

Tykkäykset:
    0
    pitäis saada 7610 puhelin toimiin pc:n kanssa. mulla on win2000. laitoin cd:n mikä tulee puhelimen mukana niin koneeseen ja siin sanottiin et ton kaapelin(mikä tulee mukana) ajurit asentaakseen pitää olla vähintään service pack 3. noh, latasin service pack 4sen, mikä windows updatesta löytyi (ja kaapelin ajurit ja pc suiten) mutta sen jälkeenhän ei toiminu enää netti(mulla siis adsl) enkä myöskään saanu puhelinta toimiin vaikka pc suite ikään kuin toimi. mikä neuvoksi? poistin service packin ja taas toimii netti.. :/

eli miten saan molemmat toimimaan?

edit:kaikki ongelmat ratkottu itse ilman apua ;D

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Suosittelen (joka tapauksessa) kaikkien tarjottavien korjausten ja Service Packien lataamista tuolta Windows Updatesta. Mikäli (ADSL) yhteys ei enää sen jälkeen toimi niin sisäisen ADSL-kortin / verkkokortin ajurien uudelleen asentamisen pitäisi auttaa. Kannattaa toki ennen Windows-päivitystä käydä lataamassa nuo laiteajurit (tuorein versio) kortin valmistajan sivuilta.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ...niin ja kannattaa pitää nämä kyselyt yhden otsikon alla eikä hajottaa useampaan paikkaan. Joko Nokia-osio tai tämä, mutta ei kummatkin.

Jaa tämä viestiketju