1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610 ongelmia datakaapelin kanssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Relg, 6/6/04.

1. Relg

Tykkäykset:
    0
    7610 paketissa mukana tuleva datakaapeli ei suostu tunnistamaan puhelinta. PC-suite vaan näyttää ettei puhelinta löydy. Mikähän avuksi, kertokaa viisaammat? En ole ennen näiden kaapelien kanssa leikkiny ni ei oikein ole tietoa. Todennäkösesti ratkaisu on joku aika yksinkertanen mutten vaan saa nyt toimimaan.. :(

2. traktori

Tykkäykset:
    0
    Näkyykö sulla yhteystavan valinnassa USB? Mulla ei jostain syystä tuo näkynyt ensin ollenkaan, eikä puhelinta näin ollen löytynyt (toimi kyllä BT:n kautta hyvin). Parin uudelleenkäynnistyksen ja yhden yön jälkeen toimii kyllä nyt hyvin, en tiedä mistä moinen johtui.

3. Relg

Tykkäykset:
    0
    Ei näy yhteystavan valinnassa kuin sarjakaapeli ja infrapuna. Minnehän se USB on oikee jääny? Siis jos tarkoitit sitä valintaa joka tehdään siinä pc-suitessa.

4. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla epäonnistui aluksi DKU-2-ajurin asennus, vaikka softan mukaan asentui onnistuneesti. Säädin ja taistelin, ja sain toimimaan. Olet varmaan tarkistanut, että nämä ajurit ovat asentuneet?

t. tero

5. Relg

Tykkäykset:
    0
    ebo: haluisitko vielä sanoa että miten tarkistan että onko ne ajurit asentuneet?
    Kyllähän ihminen voi ittensä aika palikaks tuntea ku ei tällästä osaa. :)
    Kiitos jo tähän asti tulleista neuvoista.

6. Waiski

Waiski Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    184
    Puhelinmalli:
    iPhone 7+ 32Gt
    Terve..

Olethan asentanut kaapeliajurit ennen suitea?
    Mulla ainakin lähti noin toimimaan..

Waiski

7. Relg

Tykkäykset:
    0
    Kiitti Waiski, sitä en ollu tajunnu tehdä. Täytyyki kokeilla ku omalle koneelle pääsee..

8. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on sellanen ongelma et mun pitää aina boottaa jos haluan käyttää toisen kerran kiinni koneessa kännykkää.. Eli aina bootin jälkee se tunnista muttei sen jälkeen enää uudestaan.

9. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Samma här.

Jaa tämä viestiketju