1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610:n bugit

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja marisi, 14/7/04.

1. marisi

Tykkäykset:
    0
    Ostinpa 7610:n heti kun tuli markkinoille, nyt puhelin jo toista kertaa huollossa. Puhelimessa ei toiminut teemojen värivalikoimat ja noin viikon käytön jälkeen ei ladannut enää akkua. Puhelin lähti Saloon, josta tuli tilalle kokonaan uusi puhelin. Hmm, tässäkään ei teemojen värit muuttuneet ja akku teki saman tempun kuin aiemman kanssa. Nyt on sitten puhelin taas Saloon matkalla ja tällä kertaa laitoin laturinkin mukaan, olisko vika siinä. Onko kellään vastaavia kokemuksia? Toimiiko teemojen värilajitelmat muilla? Entäs kun siirtää kaikki tiedot muistikortille niin saisiko jotenkin myös kalenterin tiedot talteen? Tähän mennessä ei sekään ole onnistunut.

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Ei ole esiintynyt mitään noista vioista ja värilajitelmat toimii hyvin. V 4.0421.4, 22-05-04.

3. marisi

Tykkäykset:
    0
    Mielenkiintoista että mulle sattunut kaksi puhelinta peräkkäin missä nuo värit ei toimi, voisikohan olla yhteydessä tuohon latausongelmaan.

4. rasse

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nexus 6
    Itselläni nuo toimii ongelmitta. Yks päivä olin sammuttamassa puhelinta, mutta mitään ei tapahtunut ja totesin, että puhelin ei reagoi virtanäppäimen painallukseen vaikka kuinka kovaa painaisi. Ei auta kuin viedä huoltoon.

5. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    ookko kokeillu ottaa akkuu ulos jos ois vaikka vaan tiltissä?

6. marisi

Tykkäykset:
    0
    Olen joo, ja kokeillut omaa akkua toisessa puhelimessa ja siinä se lataa. Toisen puhelimen akku ei taas minun puhelimessa lataudu. Miten muuten tuo kalenterin tietojen kopiointi muistikortille, onko onnistunut?

7. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    Kumma juttu.

Kävin juuri 15min sitten ostamassa tuon kyseisen luurin ja mulla toimii kaikki ominaisuudet! Ei yhtään bugia vielä tullut vastaan!

Taitaa olla käyttäjässä vika..... ; )

8. marisi

Tykkäykset:
    0
    ei ole käyttäjässä vika...

9. JukkaK©

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ostamassa tuota puhelinta. Uskaltaako sitä ostaakkaan ja maksaa suolainen hinta, jos se todellakin on noin buginen.

10. marisi

Tykkäykset:
    0
    Ilman muuta kannattaa ostaa, en ole vielä missään kuullut että olisi ollut vastaavia ongelmia kuin minun puhelimessa. Ja luulen että vika on loppujen lopuksi laturissa. Puhelin muuten on erinomainen, ainoana miinuksena mielestäni radion ja stereoäänen puuttuminen.

11. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Teemojen (pois lukien perusteema ja teema4) valikoissa jos yrittää muuttaa noita värivalikoimia, niin omassa puhelimessani ei ainakaan tapahdu mitään muutosta. v 4.0421.4

12. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Muissakin kuin perusteemassa tai teema 4:ssa?

13. rasse

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nexus 6
    Sama juttu mulla. Aiemmin kirjottelin kun virtanäppäin ei toimi, vein huoltoon ja sain uuden tilalle. Myös akku ja muistikortti olivat uusia, mikä hieman yllätti.

14. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    pc-suitessa semmoinen bugi :) , että siellä on osoitekirja/viestit- kohta, mutta kun puhelinta yrittää yhdistää siihen, jotta voisi noita koneella fiksata niin suite vaan toteaa kylmästä, että editori ei tue kys. puhelinta :) Huvittavaa että se kuitenkin puhelimen pc-suiteen sitten on laitettu.. Täytyy lisätä reklaan jonka nokialle aion pistää.

15. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Nyt, kun teit tarkentavan kysymyksen, niin kokeiltuani totesin, että toimii vain perusteemassa ja 4:ssä.

16. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    Mulla on semmoinen ongelma pc-suiten kans että tiedonsiirto jumittuu aina samaan kohtaan! Sovellusten asennus ja muu tiedonsiirto toimii kyllä!

17. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Photo jippiin palvelut on taineet muuttua ja avatarin osoitteesta tulee aivan muuta kuin kuva.

18. JukkaK©

Tykkäykset:
    0
    ostin muutama päivä sitten 7610:n. ja nyt on tainnut tulla ensimmäinen vika vastaan. kun soittaa niin ei kuule millään mitä toinen sanoo. vaikka volyymi on täysillä. silti toisen puhe kuuluu hiljaa. takuuhuoltoon varmaan heti pitää viedä.

19. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis kuuluu hiljaa, vai ei kuulu mitään?
    Viimepäivinä on tuollaista (kuuluu vain toiseen suuntaan) satunnaisesti esiintynyt, eli tuli mieleen voisiko olla verkko ongelmia.

20. masanet

Tykkäykset:
    0
    "Nokia Phone Editor ei tue tätä puhelinta"

Onko kukaan löytänyt tähän ratkaisua? Toivoin että uusi PC Suite 6.2
    olisi poistanut tämän ongelman, mutta ei kun ei... edelleen sama bugi.

Onko muita keinoja tallentaa SMS-viestejä puhelimelta PC:lle?

Matti
    matti@eiroskapostia.antti.la

Jaa tämä viestiketju