1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610 mp3-soittimena. Apua!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Arttumies, 6/2/05.

1. Arttumies

Tykkäykset:
    0
    Ostin justiinsa 7610-luurin ja oli aika hirvee pettymys kun ei stereokuulokkeet käyny... Omaa tyhmyyttäni en tarkistanu asiaa. Olisko mitenkään mahdollista saada kuunneltua musiikkia kahdella napilla, vaikka itse väsäämällä jotkut kuulokkeet (en ole kyllä mikään ammattilainen...) tai saisko jostain päin nettiä haettua jonkun ohjelman/päivityksen millä sais äänen stereona?

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Stereoääntä et saa 7610:stä ulos mitenkään. Eikös siihen muka käy pop-porttiin menevät tulpanapit?

3. Arttumies

Tykkäykset:
    0
    no kaupasta sellaset hain, mutta puhelin sano että ei tue ko. laitetta... ja myyjä sano että ainut mahdollisuus on yksnappikuulokkeet. Jaa, saapa nähä jos menee saman tien vaihtoon.
    Missä puhelimessa olis parhaat mp3-ominaisuudet(siis paras äänenlaatu)? Ei kai tuo monoäänikään ihan hirvee olis, jos sen vaan sais kahteen nappiin...

4. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No 6630, jos symbianin ja stereo-mp3:set haluut. Ja vielä mpix kameran

E: 6600 saa ainakin HDD-1 tulpanapit, mulla olis myydäkkin sellaset jos haluut, kerran pari kokeiltu. Se oli/on kyllä hyvä puhelin...

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Jos hyvää äänentoistoa haet puhelimesta niin täytyy suositella 3300:sta, siinä on mainio äänentoisto. Tosin sitä ei uutena enään saa, mutta näkyi Puhelintorilla olevan yksi sellainen käytetty myynnissä.

6. Arttumies

Tykkäykset:
    0
    olis kyllä silti kiva jos puhelimessa olis edes jonkinmoinen kamera. itse oon varsin tyytyväinen tohon megapikselikameraan kyllä. Mitenkäs 6230, oon kuullu siitä aika paljon hyvää?Millasta musiikkia sylkee?

7. McTom™

McTom™ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Seuraavista Nokialaisista löytyy mp3-soitin:
    -3230 (mono, kaksi nappinen hf, 1,3Mpix kamera, tulossa myyntiin helmikuussa)
    -6230 (stereo, vga-kamera)
    -6260 (mono, 2np hf, vga-kamera)
    -6630 (stereo, 1,3Mpix kamera)
    -7710 (stereo, 1Mpix kamera, suosittelen, tulossa myyntiin vk 7)
    -9300
    -9500
    Sekä 3300, löytynee ainoastaan käytettynä.
    6230:sta olen minäkin kuullut oikeastaan vain hyvää parilta kaverilta. Jos et vaadi s60:ä ja pienempi näyttö kelpaa, niin ei varmaankaan huonompi ratkaisu.
    Tosin Nokialta on vuotanut kuvia 6230i:stä jossa on parempi näyttö ja kamera (1,3Mpix). On tosin väitetty, että kyseiset kuvat on protosta jota ei julkaistaisi. Mutta jos tahdot suhkot hyvän kameran mp3-soittimen lisäksi, eikä uuden puhelimen hankkimisella ole kiire ja 6230 kiehtoo, niiin sinuna odotaisin kuukauden. Mikäli 6230i on tulossa myyntiin, niin se julkaistaan kuukauden sisällä.

8. Arttumies

Tykkäykset:
    0
    okei, todella paljon kiitoksia! :)

9. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Ei vaan taida oikeen käydä 6630..

10. Arttumies

Tykkäykset:
    0
    no oon kyllä miettiny sitä 6630, mut jotenki se vaikuttaa niin kauheen "superpuhelimelta". Tai siis että siinä on niin paljo sellasta mitä tuskin tartten, ja hintaa kumminki on aika paljon. Mitäs eroa s40 ja s60 on pääasias käytännössä?

11. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mikä ei käy? Jos tarkotit että HDD-1-->6630 niin en sitä tarkottanu, vaan sitä että mulla olis myydä toi HDD-1 jos Arttumies ostaa esim. 6600

12. Dthamilaye

Tykkäykset:
    0
    Alkuperäinen N-Gage:
    Stereoääni, Mp3-soitin, mahdollisuus käyttää pienen (mukanatulevan) välijohdon kanssa mitä tahansa omia kuulokkeita eikä tyytyä Nokian nappeihin, radio, kolmitaajuus.

Kameraa ja 3G:tä lukuunottamatta N-gage edelleenkin pieksee nämä uudet tuotokset :). Kiinnostun puhelimesta soittimena silloin, kun joku tekee 6630 tyyppisen puhelimen, mutta samanlaisella stereoplugilla kuin N-Gage ja kunnon muistikorttimahdollisuudella. En halua tyytya puhelinten mukana tuleviin nappehin, enkä tehdä omia virityksiä muille korvakuulokkeille. Stereoplugi (edes se pienempi) pitää olla vakiona suoraan puhelimessa.
    Toiseksi, puhelimen pitää tukea vähintään 1 Gigan muistikortteja, ja niitä pitää olla kulmakaupassa saatavilla. Mielellään saisi olla 2GB+ kortteja. Joku 64 MB kortti on naurettava, jos puhelimella MP3sia pitäisi kuunnella.

13. McTom™

McTom™ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Unohdin laittaa sen 3300:n perään.

Ideani oli listata myynnissä olevat ja tulevat mallit.
    Alkuperäisen N-Gage:n ongelma on 3300:n kanssa, ettei niitä enään valmisteta, elikkä joutuu tyytymään käytettyihin....

Jaa tämä viestiketju