1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610 ja viestin saapuminen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja klade, 1/3/05.

1. klade

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Mikä on, kun saan viestin, niin puhelimessa ei näy näytöllä, että olen saanut viestin, muuta kuin pienenä kirjekuorena näytön oikeassa ylälaidassa.

Ärsyttää, kun yleensä riitti painaa saapumisilmoitusta ja pääsi suoraan lukemaan viestiä, mutta nyt pitää mennä ja tonkia se muista viesteistä.

Eihän tuo minua suoranaisesti haittaa, mutta olisi kiva päästä kyseisestä ominaisuudesta/viasta eroon.

edit: Huomasin juuri, että sama tulee, jos joku on soittanut, enkä ole vastannut, niin joudun onkimaan tiedon lokista, enkä suinkaan pääse sinne suoraan mistään ilmoituksesta.

2. hott

Tykkäykset:
    0
    Jaa'a, minulla ainakin toimii niin, että näkyy se kirjekuori siellä ylhäällä, jos en lue heti viestiä. Jos sen sijaan avaan näppäinlukon ja viesti tullut, niin siinä on suoraan heti mahdollisuus avata se viesti.

En sitten tiedä onko toi joku softapäivityksen ominaisuus, ettei toimi niinkuin pitäisi.

3. klade

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Ongelma selvisi. Poistin eProfiles (tai jonkun vastaavan) nimisen ohjelman ja sitten kaikki toimii taas kuin rasvattu.

Jaa tämä viestiketju