1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610 ja 6670

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Miqqo, 27/11/04.

1. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    Eli mitä eroa kyseisillä puhelimilla on ulkomuodon lisäksi? Softassa ilmeisesti jotain muutoksia, mutta mitä?

Toinen kysymys olisi, että paljon voisi korkeintaan maksaa noin pari viikkoa vanhasta 7610 puhelimesta, joka on ihan uutta vastaavassa kunnossa.

Ja vaikka vastaus olisi ehkä löytynyt jostain 50 sivuisesta threadista niin en jaksa niitä kokonaan lukea läpi.

2. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Eipä noilla paljonkaan eroa ole. Ainakaan mitään hirveän oleellista. Katso Nokian sivuilta tiedot.

Pari viikkoa vanhasta virheettömästä 7610:sta 420€....?

3. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    nokian sivut nyt on tiedonhaun suhteen huonoimmasta päästä :D

Muttasiis 6670:ssa olisi netfront selain. Voiko tämän selaimen hommata myös 7610:aan ja onko muita eroja softissa?

4. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    Semmonen kysymys tuli vielä mieleen, että onko noitta 7610:issa ilmennyt paljon jotain vikoja? Jollain ei kuulemma toimi kaikki näppäimet hyvin, mutta eikö tämän tyyliset viat mene takuun piikkiin?

5. Lanakt

Tykkäykset:
    0
    meneehän nuo.

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minun 7650 on toiminut vallan mainiosti. Aina silloin tällöin alaspäin-nuoli jää joten hassusti jumiin että sitä saa painaa kovaa mutta se on aina korjaantunut itsestään viimeistään seuraavana aamuna kun lähden luurin kanssa johonkin.

7. Guest Vieras

Tarkkuutta poikaseni, tarkkuutta

8. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Minkälainen tuo 6670 www-selain on verrattuna 7610:ssa olevaan operaan,joka on mielestäni tosi hyvä?

9. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    netfrontin eroja haluisin myös tietää.

10. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Ei mitään vikoja ainakaan omassa luurissa.
    No jos se lasketaan, että äänitunnisteet ei koskaan tunnista mitään :)

11. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Tietääkseni netfront ymmärtää tämän foorumin postausta sen verran, että ä ja ö näkyvät oikein. Omalla 6260:lla on vakioselain, eikä poloinen osaa laittaa kuin häiriömerkkejä...

12. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Netfronttti taitaa olla parempi selain kuin opera, joskin kuluttaa vähän enemmän dataa kuin opera.
    Tarkotttaa lähinnä varmaan sitä että näyttää sivut hiukan eri tavalla.
    Mutta ei mun mielestä eroa juurikaan operasta.
    Ehkä vähän enemmän toimintoja tms. Ja näyttää sivut oikein oikeissa väreissä.

Mun luurissa ei ole ollut mitään ongelmia, lukuunottamatta kerran netfrontti ei auennut enää. Korjasin sen formatoimalla luuriosan ilman muistikorttia.
    Ja tietysti en ole saanut tällä koskaan BT-yhteyttä koneeseen jne.
    Mut kuvia saan koneeelle kun lähetän BT:llä SE T610:aan ja sillä lähetän BT:llä koneelle suoraan.

Mailit ja muut on toimineet erinomaisesti. Eipä ole valittamista vielä ainakaan löytynyt.

13. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    No nyt se sitten on ostettu 7610, että toivottavasti on hyvä puhelin ;) Ja jos tarvetta netfrontille ilmenee, niin saahan sen ostettua myöhemminkin. Hintaa tuolle pari viikkoa vanhalle luurille kertyi ~390 € postikuluineen.

14. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Kamera on ollu kyllä tosi hyvä tässä 6670:ssa. Parempi kuin odotin.

15. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    Hyvä homma. Ootko kokeilu mimmosta jälkeä tulee tulostettaessa normaaliin digikokoon 10x13 cm?

16. iorinne

Tykkäykset:
    0
    Reilun kuukauden verran on 7610:stä käyttökokemusta ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Oikeastaan ainoa ilmeisesti muusta kuin kolmannen osapuolen ladatusta softasta aiheutunut vika on SMS:n vastaanottamisen yhteydessä silloin tällöin tapahtuva "ncnlist" ohjelman kaatuminen: puhelin herjaa, että sovellus ncnlist suljettiin. Tämä jälkeen kaikki näyttää toimivan OK, mutta ilmeisesti seuraavat tulevat tekstiviestit eivät enää aiheuta merkkinääntä. MySymbianin foorumilla arveltiin, että kyse olisi soittoäänen vaihtamisesta johtuvasta sw-bugista, johon olisi tulossa korjaus, mutten ole saanut tähän mitään vahvistusta.

Hiukan outoa on myös se, että itse käsin lisättyjä yhteysosoitteita ei voi käyttää MMS-viestiasetuksissa, siellä näkyvät valintalistassa yhteysosoitevaihtoehdoista vain ne, jotka on ladattu operaattorin asetustekstiviestin avulla. Lieneekö noissa yhteysosoitetietueissa jokin näkymätön MMS-kelpoisuusvipu, jonka avulla saadaan käyttäjät rekisteröitymään operaattorille MMS-käyttäjiksi?

Onko 7610:n softapäivityksestä muuten mitään hajua? Mulla näyttäisi olevan versio 4.0421.4

Ilkka

17. skula

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone4
    Onko kukaan kokeillut seuraavaa softaa noissa 7610/6670?
    (hauska sovellus)

"Where I Am"

Kuullostaa hyvältä.. (ainakin sivusto väittää 7610:ssä toimivan, joten miksei myös 6670)

Ja noihin ei siis ollut radiota saatavana kumpaankaan?

Enkä jaksa skrollata koko threadia etsiäkseni toimiiko jokin 'pätevä' navigointi/karttaohjelma noissa kännyissä? Joten löytyykö jotain karttasoftaa...?

18. Sami

Tykkäykset:
    1
  19. Sumula

Tykkäykset:
    0
    itelläni on 7610

ja oon pitäny siitä tosipaljon!! ostin puhelimen 520€ heinäkuussa ja nyt myyn sen kaverilleni 350€.. sanotaan että 5kk jaksolla oon ainakin oppinu pitämään HYVÄstä kamerasta! :) kyllä löytyy kaikkee muutakin mukavaa mut se on täl hetkel ainut mitä jään kaipaamaan :p

ja mitään vikoja ei oo ollu ainakaan mun puhelimessa.

20. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Re: itelläni on 7610

Eikö 1000 mummon tappio kirvele yhtään?

Jaa tämä viestiketju