1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7610 huolto-ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mle, 23/3/06.

1. mle

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    Elikkä tilanne on tämä:

7610 tilttasi viime joulukuussa pari viikkoa IMEIstä tarkistettavan 15kk takuun jälkeen. Vein puhelimen huoltoon Tampereelle Elisan liikkeeseen (Hämeenkatu 1). No maksoin sitten korjauksen itse, 81e tuli hintaa. Noudin luurin tammikuun alussa.

Mutta eipä tuo puhelin ole tuonkaan jälkeen toiminut kunnolla, ei edes heti huollosta tullessaan, vaikka lapussa lukee "EMI-Filter ja Ui-Assy uusittu, SW päivitetty, testattu ok". Kaikkea mahdollista olen kokeillut. Muistitoiminnot ei onnistu ainakaan, käynnistyy vaan uudelleen jne. Hyllyssä tuo on sittemmin ollut.

Viime aikoina olen ollut varsin kiireinen, mutta nyt mieleeni juolahtikin, että eikös tuolla huoltotyöllä ole 3 kk takuu noutopäivästä? Kannattaisiko minun ottaa suoraan yhteyttä puhelimen huoltaneeseen liikkeeseen, vai Treen Elisaan? Sattuuko kukaan suoralta kädeltä tietämään minne Treen Hämeenkadun Elisa nokialaiset huoltoon lähettää?

Jokin järkevä ratkaisu tähän on saatava, toki en ole vielä asiaa eteen päin lähtenyt viemään. En kyllä halua maksaa huollosta, jossa puhelin ei tule kuntoon.

Kokemuksia, vinkkejä? Minulle ei ole mikään ongelma kääntyä suoraan huoltoliikkeen puoleen, ratkeaisiko asia näin helpommin?

2. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    huoltotakuu on saman vian toistuessa 1kk

3. mle

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    Varmaa tietoa? Minulle kyllä mielestäni kerrottiin että 3kk kun luuria hain.
    Ja mistä voin tietää että vika on sama? Luvattiin että on ok, mutta ei...

4. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    kemin telepolarin mukaan kyllä

5. samumanu Vieras

Tohon 1kk mäkin oon törmänny mut ei kai kukaan sitä estä jos on pitempikin. Ja jos vika ei ole tullu kuntoon kannattaa siitä yleensä reklamoida heti, uskosin et on yleensä turha reklamoida vaikka 2kk päästä et oli heti haettaessa rikki. Vaikka olisikin totta niin ei taida silti onnata..

Joka tapauksessa oot varmaan viisaampi jos otat luurin käteen ja pirautat.

Jaa tämä viestiketju