1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7600. Onko kannattava ostos?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja elbo, 13/12/04.

1. elbo

elbo

Tykkäykset:
    0
    Onko 7600 vielä kannttava ostos, kun kyseessä on kuitenkin aika vanha luuri? Ja kun hintaa ei ole kun vaivaiset 206€ Puhelinkioskissa. Kun olen etsiskelemässä muutenki uutta luuria K500i:n tilalle.

2. rasse

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nexus 6
    Niin hinta on kyllä 219,90e kioskissa. Kyllähän tuo kannattava ostos on, mikäli tarvitset UMTS-puhelinta. Itse jaksoin käyttää ko. luuria vain viikon ajan, koska näppäimistö oli minulle täysin sopimaton. Näppäimet ovat huonoimmat mitä olen ikinä kokeillut. Näyttö on ihan ok ja käyttis suht nopea. Itse en suosittele ko. luuria, jollet tuota UMTS-ominaisuutta tarvitse.

3. jamo2001

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Täältä saat käyttämättömän 7600:sen hintaan 170€.
    Englannin kielinen softa.

t:Jamo

4. oopee

Tykkäykset:
    0
    Ei mielestäni kannattava, kannattaa odotella tovin esim. 6630 hinnan laskua ja stabilisoitumista (jos tartte UMTS puhelimen)

Rassen kanssa samoilla linjoilla. Luuri on 6650 uusilla kuorilla eli perussofta sisässä, ok kamera, hidas BT eli ei UMTS käyttöön jne.

5. Vertikaali

Vertikaali

Tykkäykset:
    17
    Jos vain soittaa puheluita, WAPpaa ja striimaa (YLEn uutis-)videoita niin ihan OK luuri. Muuhun käyttöön löytynee parempiakin jos UMTS ei oo välttämätön.

6. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Ei ole kokemuksia mutta toisaalta kyllä tuo nyt ihan ok luurilta hintaluokkaansa vaikuttaa, joku sanoi että parempiakin on mutta tuossa hintaluokassa mitä? 6610i ja 3220 menee samoihin hintoihin...

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    7600:ssa on ainoastaan kaksi hyvää puolta, (suhteellisen) iso kiinteä muisti (esim. MP3:sten kuunteluun) ja stream-tuki 3G-videoille.

Kyllä melkein minäkin katselisin jo tällä hetkellä muita puhelimia jos 3G-puhelin ehdottomasti pitäis hankkia. Toisaalta 7600:n saisi nyt halvalla kun kaikki friikit, jotka ovat ostaneet ko. luurin vain testausta varten (ei muita luureja tarjolla) yrittävät päästä niistä nyt eroon kun uutuudenviehätys on mennyt ohi.

Jaa tämä viestiketju