1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7250i vielä kannattava ostos?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja bocmic, 19/11/03.

1. bocmic

Tykkäykset:
    0
    Jees.. Kattelin tota 7250i tossa ja yritin vertailla 3200:seen ja eihän niillä kauheasti eroja ole. Paitsi 3200:ssa edge, mutta aika paljon vähemmän muistia. Eikös tuo 7250i ole vielä ihan kannatta ostos kun hintakaan ei ole enään kovin kova (siihen nähden mitä oli kesällä). Saisinhan sillä hinnalla jo melkein 3660:n, mutta haluankin mielummin pienen puhelimen ja tuo on ulkonäöltään mielestäni yksi parhaimmista. Onko tuossa puhelimessa sitten mitään pahoja puutteita?

2. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    3200 vs. 7250i. 3200 on ominaisuuksiltaan parempi muuten mutta muistia on pari megaa vähemmän. Ulkonäöstäkin voi olla montaa mieltä...

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eilen ostin ja ihan tyytyväinen olen ollut. Se violetti väri oli niin magee ;)

4. bocmic

Tykkäykset:
    0
    Että ei kukaan siitä sitten mitään pahoja vikoja/bugeja löytänyt?

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ainoa bugi joka mulla on kerran tullu vastaan oli se kun vaihdoin taustakuvaa niin kone buuttas. Sitten käynnistymisen jälkeen kun vaihdoin taas niin menikin kaikki ihan ok. Muuta ei oo tullu vielä vastaan.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla vähän softa hidas.

Jaa tämä viestiketju