1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7210 radio ja muutkin kännykkä radiot

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja mattigolf, 16/12/02.

1. mattigolf

Tykkäykset:
    0
    Miten hyvin se kuuluu? Esim. jotkut Ei yle tai nova kanavia, vaikka nrj, city ym.. Eli miten radio suhtutuu jos alkaa heiketä kenttä?

Ja saako omia kuulokkeita kytkettyä? Koska olen 100% varma että noi nokia kuulokkeet ovat per*eestä, eli onko muuta vaihto ehtoa kuin sakset ja sähköteippi?

Muutenkin kokemuksia kännykkä radiosta, ainakin SE:n on aivan pas*a. Ei tiedä mhz:ää, jaa käyttömukavuus huono.

Kiitoksia paljon jo etukäteen!

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Muista kuulokkeista en osaa sanoa mutta ainakin mulla kuuluu kyllä tosi hyvin kanava kuin kanava. Kuljen linkillä töihin joka päivä reilu 40km eikä sillä välillä ainakaan oo mitään ongelmia vaikka yhdessä vaiheessa kentät häviääkin. Kuulokkeiden piuhaahan se kyllä antennina käyttääkin...

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  4. Jonza

Tykkäykset:
    0
    Ihan hyvin se kuuluu, jos kenttä heikkenee, saattaa hieman rätistä..

Nokian omia kuulokkeita en ole kokeillutkaan, ainakin 5510 puhelimen mukana, tulee pieni adapteri-palikka, jolla saa omat kuulokkeet kytkettyä.

SE:stä en tiedä, mutta käyttömukavuus 5510-radiossa on ihan jees, voi hakea selaamalla kanavia, tai syöttämällä MHz taajuuden, omia kanaviakin saa talletettua :)

- Jonza

5. mattigolf

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastauksista!

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Siihen ei saa omia kuulokkeita (pop port). Tai varmaan saa jos modaa itse jonkun uuden kontaktin siihen.

Jaa tämä viestiketju