1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7210 nokian näytön tummuminen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja miggos, 21/11/02.

1. miggos

Tykkäykset:
    0
    oh hoijakkaa,, elikkä tollanen ongelma tuli eteen
    elikkäs näyttö niinku tummu itekseen . sama kun ois kontrassia säätyny pienemmäksi
    huoh se siitä sitte onko tämä jokiin vika vai ?
    kyl se siitä kirkastu sit kun sammatin ja käynistin alusta =))

t: no kerrankin kun luulin kalliin puhelimen ostavan , luulin sen toimivan moitteetta

2. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tästä ei ole puhuttu aikaisemmin, enkä siksi ottanut asiaa esille aikaisemmin. Huomasin saman ongelman. Esim. jos vaikka pelasi jotain peliä, näytön värit "tummenivat", vähän niin kuin televesion (brightness). puhelimen hintaan nähden näyttö on ihan p***a. Mitenkähän on 6610 laita?!

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Myös minä oo törmänny samaan ongelmaa, en kyllä omassa mut parissa muussa koneessa. Näyttöjähän ei tietenkään nokia itse valmista niinkuin ei oo aikasemmissakaan malleissa mut onhan tuo outoa et eivät vaihda toimittajia koska laatun on aina ollu vähä mitä on...

4. huippu

Tykkäykset:
    0
    Mun 7210 samaa ominaisuutta.Toinen ominaisuus on se että joku kun soittaa ja vastaan siihen niin ei kuulu mitään.10 sekunnin päästä vastaamisesta värinähälytin iskeytyy päälle. puhelimen kun sammuttaa virtanapista värinä edelleen jatkaa värinäänsä.Sitten lakkaa kun ottaa akun pois. Välillä ongelma ilmenee monta kertaa peräkkäin ja sitten voi mennä monta päivää ettei ole ongelmia.Vielä tuohon vastaamiseen, ett kun vastaan niin en kuule toisen puhetta ja toinen ei kuule mua. Kyll Nokialla kelpaa leikkiä : )

5. miggos

Tykkäykset:
    0
    huoh,,,,,,

no jospa ton vaihtas 6610 jos ei siinä ois enää vikoja
    taikka sit siihen 6100 se oes aika makeee
    taikka sit vaihtaa merkkiä jota en haluais tehdä
    samsunin tai panan taitto malli taikka joku kamera puhelin noksulta
    no näkee sit... mitä tekeee

Jaa tämä viestiketju