7210:n värillisten operaattorilogojen lataus

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Onko joku saanut ladattua värillisiä operaattorilogoja esim. Club Nokian sivuilta, missä on tarjolla ilmaisia "trial operator logos"? Itselläni on Sonera ja Open Data. Virheilmoitukseksi tulee "Noutaminen epäonnistui".

bull

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Hyvin niitä sai sieltä ladattua. Tosin tällä hetkellä on käytössä läpinäkyvä operaattorilogo (siis ei lue edes "radiolinja") että näkyy taustakuva loistavasti... :eek:)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S
Bull sanoi:
Hyvin niitä sai sieltä ladattua. Tosin tällä hetkellä on käytössä läpinäkyvä operaattorilogo (siis ei lue edes "radiolinja") että näkyy taustakuva loistavasti... :eek:)
Mistä/miten tuommoisen läpinäkyvän logon siihen saa?

elvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
semi sanoi:
Onko joku saanut ladattua värillisiä operaattorilogoja esim. Club Nokian sivuilta, missä on tarjolla ilmaisia "trial operator logos"? Itselläni on Sonera ja Open Data. Virheilmoitukseksi tulee "Noutaminen epäonnistui".

Mulla sama ongelma, herjaa noutaminen epäonnistui.
ja myös nouto epäonnistui aina kun yritin hakea midi-kokeiluääniä (yrityksiä ainakin 10).

grrrrrr....

mulla siis 7210 ja sonera

THL

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Bull sanoi:
kerros nyt miten ton läpinäkyvän logon saa!!! siis mahdollisimman yksinkertaisella tavalla!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
niin mistä enemmin

tilasin wapin kautta tommosen pingviinin tohon
siellä oli valmiina galleria sitä kautta mänin mutta oisko enemmin noita siellä ja muitakin kun noi vähäset?
7210 noksuuun

bull

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Sain sen läpinäkyvän logon eräältä palstalaiselta. Lähetin hänelle äsken meiliä siitä että saako tuon osoitteen julkaista missä se on, on katsokaas hänen omansa...

Laitan tänne jos lupa tulee!

Edit: Sain luvan julkaista tuon osoitteen mistä sen sain. On kuulemma yksi pikseli pielessä, mutten ole itse sitä huomannut mitenkään... Kyllä tuli ifk:n logosta hieno ku ei mitään rätinälinja-tekstiä päällä lue... :eek:) Eli wappiin vaan alla oleva osoite ja siten noutamaan...

http://vlk.as/testi/logo2.asp

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Nyt on muuten hieno kun tilasin tuon läpinäkyvän logon, ei lue enää Sonera, KIITOS =D

Olen muuten huomannut että monella muullakin on ongelmia ladata Club Nokian kautta Logoja, kuvia, soittoääniä jne... minäkin olen pariin otteeseen yrittänyt mutta ei ole onnistunut, ja nämä kaikki ongelmat tuntuu olevan niillä joilla on Soneran liittymät.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
toimiii muytta

nyt toi toimii mutta miksi se aukasee samalla macromedian?
pitääkö toi laittaa kännyyn vai tietsikankautta
mutta onko siellä DNA aalle logoja

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
Re: toimiii muytta

miggos sanoi:
nyt toi toimii mutta miksi se aukasee samalla macromedian?
Sinun IE ei tue Nokian Operaattorilogoja :)
Macromedian dreamweferiin tai Ultradeviin se menee tuon .asp päätteen takia kun IEsi ei sitä muuallekkaan osaa ohjata ja tavallaan IE virheellisesti pelkän tiedosto päätteenmukaan toimii.
miggos sanoi:
pitääkö toi laittaa kännyyn vai tietsikankautta
Kännykkäsi WAP selaimeen syötät ko. osoitteen.
miggos sanoi:
mutta onko siellä DNA aalle logoja
Ei siellä ole kuin tuo läpinäkyvä, ja ei ole operaattori riippuvainen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
taitaa olla aika läpinäkyvä =)

tilasin sen ja tuli tosi läpinäkyvä siis ei mitäään =))
mä ku luulin että se on läpikuultava

THL

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
jee.. mäkin sain sen... tosin tos on kuitenkin joku kärpäsen kakka mut se on radiolinja-tekstiin verrattuna jättepieni. kiitti linkistä!

bull

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
THL sanoi:
jee.. mäkin sain sen... tosin tos on kuitenkin joku kärpäsen kakka mut se on radiolinja-tekstiin verrattuna jättepieni. kiitti linkistä!

Sanoinhan linkin edellä et siinä on pari pikseliä pielessä... Mut ainakaan omassa taustakuvassa ei sitä huomaa ollenkaan. :eek:)

elvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
elvis sanoi:
semi sanoi:

Mulla sama ongelma, herjaa noutaminen epäonnistui.
ja myös nouto epäonnistui aina kun yritin hakea midi-kokeiluääniä (yrityksiä ainakin 10).

grrrrrr....

Nyt pelittää kuvien ja soittoäänien imurointi Club Nokiasta täälläkin.

Top Bottom