1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7210:n heikko laatu

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ice, 24/10/02.

1. ice

Tykkäykset:
    0
    Yllättävän paljon on ilmennyt 7210:ssa noita laatuongelmia. Olen kuullut että ainakin seuraavia rautavikoja on ilmennyt softavikojen lisäksi:

-Näyttö värisee
    -kuuloke särisee
    -Hf pätkii

Luulisi nyt 600e puhelimelta voitavan odottaa hieman parempaa laatua. Softabugithan ovat ymmärrettäviä uudessa puhelinmallissa mutta rautapuolen viat eivät pitäisi asiaan kuulua.
    Itse olin hankkimassa kyseistä luuria, mutta jään kyllä nyt odottelemaan hieman viimeistellympää i mallia tosta, jospa siihen noi kyseiset viat olisi saatu korjattua.

2. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ei värise näyttö (ellei sitten tuijota sentin päästä ni näkee jotain pientä) eikä särise ääni. Ainoa on tuo hf...

Kaikin puolin voin sanoa olevani tyytyväinen ko. kapulaan...

3. LaBlanca Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    47
    Ei minullakaan häiritsevästi ole värissyt, mutta kun vaihtaa taustakuvaksi sen Spectrumin (vai mikä olikaan) niin silloin väreily on selvästi havaittavissa.

4. MD

Tykkäykset:
    0
    HF

Kyllä munkin 6510:ssä pätkii toi HF ku liikuttelee riittävästi sitä liitintä.

5. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tyytyväinen minäkin olen.Kuten olen ollut aina kaikkiin muihinkin omistamiini Nokian puhelimiin.

6. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Hassu juttu..

Puhelimessa ei ole ollut mitään vikaa.

Ainoa ongelma on tuo soittoäänien laittaminen omille soittajaryhmille ja sekin toivottavasti viilataan kuntoon seuraavassa softapäivityksessä. Yleensähän muutama lastentauti seuraa mukana, jos puhelimen hankkii heti sen tullessa myyntiin.

7. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Kyllä noissa toisissa 7210-ketjuissa vaan valitetaan koko ajan, että millon heiluu, värisee ja särisee mikäkin, mutta sitten kun perustetaan ketju sitä varten niin sitten onkin kaikki ihan kunnossa.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ehkäpä henkilöt joilla ongelmia on häiritsevässä määrin ollut eivät ole vielä tätä lukenut... Ajattelitko sitä??? Vai luulitko että jos yhdellä on ongelmia niin sitten on pakko olla kaikilla...

Itse ainakin tässä ketjussa sanoin että ongelmia on HF:n kanssa...

9. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  10. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kuuloke särisee? 7650:ssa särinä loppuu sillä sekunnilla kun valot sammuu eli tuskin se nyt vikavika on?

11. Matkamies

Tykkäykset:
    0

12. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Kyllähän se kävi kirjoittaessa mielessä ja todennäköisesti näin onkin, mutta en jaksanut sitä alkaa siihen selventämään...

13. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Eipä niitä vikoja jaksa joka ketjussa ruikuttaa. Uusi softa tulee kuulemma ihan lähipäivinä, tai huollosta ainakin sanoi niin.

14. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sit vaan kun löytää paikan joka on saanut 7210:aan sopivan huoltokelkan... Veikkaan et niitä ei oo täällä pk-seudulla ku muutama paikka... :eek:(

15. Aero

Tykkäykset:
    0
    Haloo!! Nyt puhutaan nokialaisesta =)

16. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    To sun Nokia-vastaisuus alkaa pidemmän päälle ärsyttämään... :eek:) Itse käytin T68i:tä pari kuukautta ja se oli p**ka! Kävi 3 kertaa huollossa ku se tärkein eli puhuminen ei onnistunut ku pätki vaan...

Noi viat mistä täällä on 7210:n kanssa puhuttu on sellaisia ei-yleisiä vikoja, ainakaan mulla ei oo vikaa ku HF:n kanssa.

17. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli T68 muutaman viikon.Ei ollut vikoja mutta oli muuten vaan niin perus huono ericsson että meni hermot.

18. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    ja ei koskaan niin huonoa nokiaa etteikö se olis parempi kuin ericsson... :)

19. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakaan T68:ja huonompia puhelimia koskaan ollutkaan. Muuten oli hyviä mutta olisivat saaneet vielä toimiakin. Ja se kuuluvuus...

7210:ssa ole lähellekään noin pahoja ongelmia ja vikoja. Saa sentään puhuttua, tekstailtua ja napitkin tomivat.

20. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Veit jalat suustani.

Jaa tämä viestiketju