1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7210, kirjanmerkkibugi?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Pasto, 24/12/02.

1. Pasto

Tykkäykset:
    0
    Joo, elikkäs olen törmännyt 7210:n kanssa sellaiseen ongelmaan selaillessa wap-sivuja, että kun lisään jonkun tietyn sivun kirjanmerkiksi, niin puhelimen näyttö menee tumman siniseksi (tavallaan sammuu). Tämän jälkeen kun painaa jotain nappia, niin puhelin palaa alkutilaan (kysymättä pin-koodia) ja GPRS-yhteyttä ei pysty ottamaan uudestaan ilman, että puhelimen sammuttaa ja pistää päälle uudestaan.

Kyseinen ongelma on ilmennyt mm. sivun http://wap.livescore.com kanssa.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, vai onko kyseessä ko. sivusta johtuva ongelma?

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Juu huomasin saman asian kun kuuntelin radiota ja surffailin samalla. Aika ärsyttävä bugi. En tiedä jos se esiintyy vaikka radio olisi poissa (en jaksa testata)

3. LaBlanca Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    47
    Kyllä tuota on tullu esille myös muitten sivujen kanssa, ikävä bugi. Tuntuu kuin liittyisi jotenkin pitempien osoitteitten tallentamiseen?

4. jarikuronen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ilmenee sama ongelma 6610:llä jos poistelee vanhoja viestejä nopeesti.

5. Timi_67

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E71
    Sama juttu 7210:llä. Liian nopsaan jos yrität vanhoja txt-viestejä poistella, niin junttaa koko puhelimen kiinni... tai siis siniseen ruutuun (onkohan sukua windowsin blue screenille : ) ja ei ko koko puhelin kiinni ja hetken päästä taas tulille.

Satunnaisesti olen huomannut, että tekee samaa myös jossain muussa yhteydessä. Olisko ohjelmisto bugi, ja jos on, niin olisiko jollakulla tiedossa onko 7210.aan jo uutta ohjelmistoa (mull taitaa olla 3.09)

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Bugihan se on. Täällä on kulkenut huhuja versiosta 4.xx eli kannattaa käydä huollossa katselemassa.

7. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Kirjoitan tämän nyt tänne kun en jaksa avata uutta thrediä turhaan.

Kysymys: pystyykö lataamaan wapista uusia väriteemoja?? Onhan nuo valmiit ihan kivat mutta olisi mukava laittaa omiakin.

8. LaBlanca Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    47
    Ainiin, unohdin mainita vielä, että kun tuo "kirjanmerkkikaatuminen" tapahtuu, niin ainakin minun pitää joka kerta käynnistää puhelin uudestaan että GPRS lähtisi jälleen toimimaan.

Jaa tämä viestiketju