1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7210 "äänetön"?????

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Omenanraato, 30/12/02.

1. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite huomasin sellasen vian (onneksi nyt eikä koulun penkillä) kun puhelin on äänettömälä nii se soi siltin....näytössä on äänetön merkki ja profiili on nokian alkuperäinen äänetön mutta se soi siltin...muilla sama vika???
    auttaako softan päivitys?
    onko siinä uudesa softassa (onko muuten ees tulu vielä 4.XX??) se että voi soittaja ryhmille laittaa myös galleriasta ääniä???

2. manu

Tykkäykset:
    0
    OT, mutta muistan uuden 7110:ni pärähtäneen soimaan kerran kesken matematiikantunnin. Ja kyllä hävetti.

Edit: Siis äänetön-profiili oli päällä.

3. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    onhan mullakin joskus jäänyt äänet päälle mut mun mielestä toi on paha moka kun se on äänettömällä ja se soi...niin auttaako se softanpäivitys tohon...7210 olis muuten älyttömän hyvä puhelin mutta siinä on pikku vikoja ei saa soittoääniä galleriasta soittaja ryhmille kännykkä soi äänettömänä ym pieniä vikoja

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Uudessa softassahan noi oli ratkottu! (?)

Entä nuo pilkut my friend, ne pilkut,,,! :eek:)

5. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    niin jos ne on ratkottu uudessa niin silloin varmaan pitäis mennä päivittämään mutta jollei se kerran ole vielä huolloilla niin koska on tulossa
    jääkö noi ladatut jutut kännyykkään vai häviikö ne softan päivityksessä

6. Sami

Tykkäykset:
    1
    Onko Äänetön -profiilissasi soittotavaksi valittu Äänetön?

7. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    on valittu äänetön ja perustilassa näytön vasemmassa yläkulmassa on äänetön merkki

se on ihan se nokian perus äänetön profiili...oon myös koittanu ite säädelä

8. THL

Tykkäykset:
    1
    mäkin oon huomannut vastaavan jutun. onneks se soi sen verran hiljaa ettei sen kuule tavallisesti kun känny on taskussa.

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Eikä ole valittu "Hälyttävistä puheluista" muita päälle kuin Kaikki puhelut?? Muuten se hälyttää jos joku ryhmästä soittaa... En tiedä onko tuollaista kohtaa 7210ssa, mutta 6210ssa on...

10. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    pelkästään on kaikki puhelut mutta oon koittanu vaihtaa ei auta...uutta softaa vaan ku se tulee....vai???

11. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Onneksi tuo ei haittaa minua koska en pidä luuria äänettömänä ellei ole ihan pakko (koulu ei ole pakko ;). Ei se ole koskaan kyllä minulla soinut äänettömällä. Hyvin se kyllä silloin värisee.

12. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    siinä värinässä nokia on onnistunut hyvin...nyt se on todella voimakas...kyllä tuntee (ja kuulee)

13. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Toivottavasti 6610:ani ei saa pahoja aatoksia ja tee itsemurhaa värisemällä pöydältä alas. Yritän kyllä olla sille hyvä omistaja mutta aina se ei ole niin helppoa ;).
    Se värinä on kyllä vahva mutta se on kuitenkin tehty niin hassusti että sitä ei oikein tunne housuissa ellei luuri kosketa taskun seinää joka on lähimpänä jalkaa. Nokian insinöörit olisivat voineet vaikka laittaa hieman suuremman metallinpalan moottorin päälle niin että värinä olisi ollut hitaampi mutta tehokkaampi (jos ette ymmärtäneet niin älkää kysykö ;).

14. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    en ymmärtänyt enkä kysy :D mun mielestä tosiaan hitaanmi ja sellainen värinä mikä ei mene esim inkään rytmin mukana olisi paljon parempi

15. saheinonen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei oo ollu tommosta vikaa että se soisi kun ei pitäisi vaan se jättää soimatta kun pitäisi soida :)
    Eilen taas vaihteeksi kun puhelin oli hukassa ja yritin soittaa siihen niin se oli keksinyt mennä "puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä" tilaan, yleensä se vaan kadottaa kaikki äänet puhelimesta ja sit joskus huomaa et 5 puhelua tullut.

16. elvis

elvis

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Asus PadFone 2
    värinöistä ja bachista

tuli vaan sellanenkin vastaan kun imuroin jippiistä soittoääneksi bachia ja se kun ei värinän kanssa pelitä ollenkaan, värinä jää ikäänkuin kanittaa l. surisee. joku vielä saa väärän käsityksen? no ohan nuita. aihetta lipas ;)

17. s_groenberg

Tykkäykset:
    0
    itselläni oli aluksi sama vika 3510:ssä mutta kun räpelsin "äänivalikoita" tarpeeksi kauan sain "vian" poistumaan.
    onneksi ääni oli sen verran hiljainen ettei se kuulunut juuri ollenkaan mutta silti parempi näin.

Jaa tämä viestiketju