1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7200 Nokia vai Samsung 700E

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Bast art, 7/2/04.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Bast art

Tykkäykset:
    0
    HEI!
    Olen hankkimassa puhelinta, Nokia 7200 tai sitten Samsung SGH-E700.

Olen Nokiaan kallellaan koska hinta näyttää olevan samoilla kuin S:lla mutta ominaisuudet ja (käyttöliittymä) ja yleisyys(huollot&varaosat) ovat paremmat.
    No käyttöliittymä sulkuihin sillä perusteella että omistan nyt Nokian.

Nokian pienempi muisti arveluttaa ja lisäksi näyttö? Kamerasta minulla ei ole käsitystä, onko sillä S:n "moottori kameralla" merkitystä?

Kävin kokeilemassa liikkeessä Samsungia ja vaikutti helkutin hyvältä. Käyttö oli helppoa ja näyttö oli näkemistäni parhain. Olen kuitenkin ulalla nykypuhelimista, nykyinen on Nokia 6150 ja tästä ei ole pahaa sanaa. Uudesta asti on ollut ja vielä toiminnot ovat riittäneet. Akku on vain vanhentunut ja näyttö välillä menee(korjaus 30€)pimeäksi. Nyt päätin hankkia uuden puhelimen ja ominaisuuksiltaan sen pitäisi olla: nykyaikainen ja läppä. Mielellään pitäisi olla paras LÄPPÄ, koska rahaa menee paljon ja haluaisin pärjätä sillä pitkään...joten olisiko kommentteja ja näkemyksiä saatavilla. Mikä(kumpi) on paras ja miksi?
    Kiitos paljon!

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Itse ottaisin noista E700:n, ja vain laatuvaikutelman takia, 7200 on 7700:n tapaan samanlainen lelu, E700 on laatua.

Ja miten 7200 on ominaisuuksissa parempi? Tai no on se vähän, mutta IMO E700:n painoero (7200 115 vs. 86 g) ja parempi näyttö ja isompi muisti korjaavat nuo 7200:n edut ominaisuuksissa paremmin kuin hyvin. :)

3. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    E700: helppo käyttää, laadukkaan tuntuinen ja tyylikäs

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei tarvitse "jokaiselle" alueelle näitä tallaisia viestiketjuja perustaa. Jos on vertailusta kyse, niin oikea alue on matkapuhelimet.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju