1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7110 temppuilee

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Keijo, 30/1/03.

1. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Wakawanha 7110:ni joka on äitini käytössä rupesi tänään temppuilemaan.

Tapauskuvaus:

Yritin soittaa kuusi (6) kertaa mutta äitiltäni oli unohtunut puhelin kotiin ja kun tulin itse kotiin, katsoin seiskaa siinä pöydällä ja näytöllä lukee:"6 puhelua tullut". Siinä sitten läppä kiinni painoin "poistu" nappulaa mutta puhelin päätti sammua. Nyt sitten kun yrittää käynnistää puhelinta niin pääsee tuohon pin-koodin syöttöruutuun asti, mutta kun painaa näppäimiä niin ei tule näytölle niitä tähtiä ja puhelin sammahtaa sen jälkeen.

Akku on irroitettu. Puhelimessa on virtaa. On kokeiltu toisella sim-kortilla.

Jos olisi jollain jotain muuta ratkaisua kuin että, vie huoltoon. On meinaan takuu päässyt loppumaan tuosta laitteesta.

2. kerosiini

Tykkäykset:
    0
    Offtopik
    Mie sain muuten tänään 7110:n sanomaan "contact service" kun innostuin vähän kaapeleilla leikkimään ;D Offtopik

3. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Oli muuten vähän samanlaista ongelmaa faijan 7110:n kanssa. Sitten hommas uuden ja tuolla se makaa hyllyssä siis 7110...

4. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Kellään mitään hajua?? Paljonkos maksaa jos ton vie huoltoon?? Tuskin siinä mitään materiaali vikaa on. Tossa puhelin makaa osina pöydällä, josko nollaantuis noi eepromit jos niissä joku bitti olis poikittain...

5. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mee kysyyn setä aurinkoiselta, paljonko vetoa että se sanoo "tää on kastunu" ja setä aurinkoisellehan ei vastaan väitetä ;)

6. Keijo

Tykkäykset:
    0
    En oo sille äijälle tota näyttämässä. Tosin toi saattaa olla kastunut mutta ei sammunu se jälkeen eikä siinä näy kastumisen merkkejä. Jotain täytyis keksiä.

7. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mä oon kuullu et 7110 on paljon vikoja mun mielestä ei kannata viedä huoltoon koska alkaa olla vanha aika malli mutta käy kysymässä hinta arvio korjauksesta.

Jaa tämä viestiketju