1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7110 ja Datakaapeli

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja eddie, 15/11/02.

1. eddie

Tykkäykset:
    0
    Jäi tuollainen yhdistelmä käteen...
    Ei kellään satu olemaan kokemusta 7110:sta ja siitä mikä softa siinä toimisi?
    Pc Suite?
    Onko ylipäätänsä hyötyä kytkeä noin vanhaa kännykkää tietokoneeseen?
    Valistakaa vähän tyhmää :)

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Etsi foorumin haulla, mutta muistelisin sen olleen joku "Phone Sync" tms. Nokian sivustolta löytynee myös. Jos on käyttöä vanhalle puhelimelle, niin mikä ettei kannata käyttää softiakin, kun ei maksa mitään. Hätätilassa 14400 bit/s riittää vaikka sähköpostin kuljettamiseen, jos esim. verkkoyhteys on poikki.

3. eddie

Tykkäykset:
    0
    Perhana kun oon ettiny tuota phonesync:iä ja löysinkin -> http://www.mywirelesspalm.com/articlesindex.htm mutta eipä saa ladattua sitä...
    Näyttäis että koko softa on kateissa tjsp.
    Ei ole kellään muuta neuvoa??
    Perhana kun mä oon ihan kateissa...

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mitä sillä haluat tehdä sen tietokoneen kanssa?

5. eddie

Tykkäykset:
    0
    No jaa... :)
    Lähinnä kai jollain tavalla hallinnoida (tallentaa, muokkaa) tekstiviestejä, puhelinnumeroita..
    Ilmaisia soittoääniä, kuvia jne.
    Löysinkin jo jonkun version (pcsuite 1.0) ja se kyllä asentu, mut ei löydä tota kännyä...

6. kenguru

Tykkäykset:
    0
    Itsellä oli samainen puhelin datakaapelilla kiinni, Nokia Logomanagerilla voit kirjoittaa tekstiviestejä, muokata nimitietoja, piirtää logoja lähettää kuvaviestejä jne. Eli kaikkea sitä mistä onnellinen ihminen nyt voi ikinä unelmoidakaan. Itse ainakin siitä näin olevan suunnattomasti hyötyä kun pystyi kirjoittamaan tekstiviestit suoraan koneella. Toinen vaihtoehto on Oxygen phonemanager, se on kaupallinen ja suht pätevä, Fonesync pro jonka saa ilmaiseksi nokian sivuilta on hiukan mielestäni kankea eikä sillä nyt juuri tee, eniten ärsyttää se jatkuva synkronointi.

Netistä sitten kyllä löytyy kymmenen kivaa ja viisi kaunista ohjelmaa millä voi säätää puhelimen valojen tummutta ja klikkailla kivoja bokseja jotka muuttavat jotain asetuksia mitä ei ole yleensä selitetty tai dokumentoitu kunnolla, ohjelmien alkuperäismaa on yleensä puola tai joku muuta itäblokin maa.

Yhteenveto, itse ainakin näin piuhan todella hyödylliseksi juuri viestien kirjoittamisessa.

- Kengu

7. eddie

Tykkäykset:
    0
    kiitti Kengu :)
    Tuossa tais ne tärkeemmät tullakkin.
    ty kaikille :)

Jaa tämä viestiketju