1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

7110 hukku

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ZupaDupa, 14/7/02.

1. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Luotettava 2 vuotta ja 18 päivää... tai no... luotettava ehkä 18 päivää mutta kuitenkin. Nyt mää mokasin ja menin hukuttaan sen ja sillä oli sitten keuhkot täynnä vettä ja sit mää puhaltelin sisälle eikä vieläkään mitään elon merkkejä. Akun ollessa puhelimessa se piti sihizewää ääntä mutta päälle ei halunnut mennä. Tein ruumiin avauksen ja talouspaperilla kuivailin sieltä täältä (tiedän ettei niin saisi tehdä). Kokosin sen sit ja näytti latauspylväitä ollessaan kiinni ja laturissa. Muuta se ei sit osaa.

Nyt on sitten ongelmana että en osaa päättää haluanko uuden tietokoneen vai matkapuhelimen.

Nii ja jos joku haluaa osia 7110:stä niin halvalla saa (ellei ilmaseks)

2. fly

Tykkäykset:
    0
  3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Voi voi, sun puhelimella näytti olevan pahempi kohtalo kuin mun T65 mallilla, mulla on tunne että se toimis jo, mutta annan sen kuitenkin kuivua vielä vähän aikaa. Ja tohon sun ongelmaan, sähän voisit vaikka ostaa jonkun hyvän ja edullisen erkin kuten T65 tai R600 ja sitten voisit ostaa puhelimen hinnan verran halvemman tietokoneen.

4. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Miten ois... oot kaupittelemassa sitä T68... annan kuolleen 7110:n ja ehkä mahdollisesti hiukka välirahaa =D (360e?)

Mieti sitä... niin minäkin teen. ;-P

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aiheesta taas poiketen, mutta ärsyttää tollanen. "voisit ostaa jonkun hyvän ja edullisen erkin kuten T65 tai R600" Miksei se voi ostaa vaikka edullista ja muutenkin loistavaa Siemensiä?

6. fly

Tykkäykset:
    0
    Valitettavasti kerkesin juuri myimään eerikkini pois mutta myy silti tuo mulle paljonko siitä pitäis maksaa sulle?

7. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    No joo... en mää nyt oo niin hyvä näissä kuolleiden puhelimien hinnoissa mut kuseta nyt mua niin katotaan oonks tyytyväinen =D

8. fly

Tykkäykset:
    0
    Laitoin yksityis viestin...

Jaa tämä viestiketju