1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6700 ja outo ongelma vastaanotettaessa puhelua

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja niko--, 31/10/09.

1. niko--

Tykkäykset:
    0
    Käytettynä ostin tuo 6700 puhelimen ja nyt olen huomannut, että satunnaisesti vastaanotettaessa puhelua minulle soittaja ei saa puheestani joko selvää(kuulostaa ihan robottiääneltä) tai sitten ei kuulu yhtään mitään. Minä pystyn kuitenkin aina kuulemaan toisessa päässä olevan. Olen hoitanut ongelman toistaiseksi siten, että olen itse soittanut heti uudestaan soittajalle, jolloin ongelmaa ei taas ole. Useimmiten puhelut toimivat kuitenkin kumpaankin suuntaan täysin ongelmitta. Ihmetyttääkin nyt, miksi tuo ongelma ei sitten ole joka puhelussa. Parin viikon aikana tuota on esiintynyt sen verran, että kyllä tuo puhelimen käyttöä haittaa tuntuvasti. Muuten kun olen ollut luuriin tyytyväinen.

Onko jollakin ollut vastaavaa ongelmaa ja miten siitä on selvitty? Ei ihan ensimmäisenä tekisi mieli viedä puhelinta takuuhuoltoon.

2. fishbone101

Tykkäykset:
    0
    Pari mahdollista syytä, puhelimessa äänen selkeytys päällä tai Soneran liittymä...

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Joskus samanlaisia vikoja yhdellä naisella jolle soitan... otampa selvää mikä puhelin sillä on. Voihan se olla et joku menee oikoseen mikkiosassa välillä. Noh mene ja tiedä.

4. niko--

Tykkäykset:
    0
    Olen koittanu selkeytyksellä ja ilman ja molemmilla tekee tuota. Ei ole Soneran liittymä, mutta Sonera-kytky tuo vissiin on. Saunalahden liittymällä ajelen tuota.

5. niko--

Tykkäykset:
    0
    Ongelma vaivaa yhä ja tuntuu, että tuo vaivaa lähes jokaista vastaanotettua puhelua -> puhelin käytännössä käyttökelvoton. Itse soitetuissa ei edelleenkään ole mitään ongelmia.

Todella ärsyttävä vika muuten hyvässä luurissa, joten osaisiko joku sanoa missä vika piilee? Tuskin on kyse nyt kuitenkaan niin erikoisesta ongelmasta, ettei tuollaista kenelläkään ennen ole ollut.

Onko tämä nyt edes paras paikka tällä foorumilla ongelmanratkonnalle?

6. niko--

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaako tuo ohjelmistovialta? Voisiko ohjelmistopäivitys auttaa? Pystynkö ajamaan puhelimeen vanhemman tai samanlaisen ohjelmiston uudelleen?

7. niko--

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vaivannäöstänne. Ongelma näyttää kuitenkin korjautuneen puhelimen nollauksella.

Jaa tämä viestiketju