1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6680:n ja Mac Tigerin välinen tiedonsiirto

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jannemobile, 18/12/06.

1. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Onko mitenkään mahdollista saada puhelimen muistikorttia oletusmuistiksi kännykässä? Olen huomannut siirtäessäni musiikkia puhelimeen, että yksikään kappale ei siirry, koska puhelimen 1400kt:n muisti täyttyy alta aikayksikön ja mitään ei silloin luonnollisesti siirry. Samoten tässä Macissani ei ole mitään muistikorttia "tiedostonhallinnassa" kuten PC:ssä, joten sitäkin kautta siirtäminen on mahdotonta. Olisiko jollain parempaa tietoa asiasta? Harmittaa kovasti opiskelijana, jos olen ostanut n. 50:n e:n headset ja muistikorttipaketin aivan turhaan. :(

2. Waiski

Waiski Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    184
    Puhelinmalli:
    iPhone 7+ 32Gt

Iltaa
    Onko macissasi sinihammasta?
    Itse siirrän kortinlukijalla, mutta onnistuu myös sinihampaalla, eli sieltä tiikerin yläpalkista
    sinihammaskuvake ja selaa laitetta.
    Tosin paritus täytyy ensin tehdä, onhan toi melko hidasta siirtämistä, mutta saa kortille siirrettyä

Waiski.

3. aldur

Tykkäykset:
    0
    Oletko kokeillut mitä Bluetooth-valikon Selaa laitetta tekee? Ainakin 9300i:n tapauksessa sen kautta näkyvät sekä puhelimen muisti että muistikortti.

Jaa tämä viestiketju