1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6680 muistikortti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja reppana, 24/8/06.

1. reppana

Tykkäykset:
    0
  2. reppana

Tykkäykset:
    0
    mites tässä saa toimimaan automaattisen näppäinlukon että se ei kyselis avausvaiheessa suojakoodia. puhelin on minulle uusi ja tuntuu aika vaikeakäyttöiseltä kun ei ole nokiaa ollut 6vuoteen.

3. samumanu Vieras

4. reppana

Tykkäykset:
    0
    No joo....etsitty ollaan...mutta kerroppas sitten millä sivulla löytyy kysymyksiin vastaukset. Menee viikko kun luen 36 sivua läpi.
    Haulla 6680:n muistikortti saan 1335osumaa.
    Jos haku on 6680: näppäinlukko saan 525osumaa.

Kiitos nyt kuitenkin vastauksesta ja anteeksi kun häiritsin.

Nyt muistin onhan tämäkin keksitty http://www.google.fi

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Näppäinlukko:
    http://my-symbian.com/s60/download/search.php?name=JJLKeyLock

Kingstonin linkistä painat "Compatibility" ja sit "Click here" ja heti lukee Nokia - 6681 smart phone eli jos korttisi ei toimi niin takaisin liikkeeseeen huoltoon.

Aikaa näitten tietojen etsimiseen meni n.2min.

Ja tuollainen vielä löytyi tuolta kingstonin sivuilta "Please check Nokia for the latest firmware for this phone. Newer firmware revisions are required for use with the 512MB and 1GB MMCmobile cards." Elikäs onkos kuinka vanha softa luurissasi.

6. reppana

Tykkäykset:
    0

Kiitos yeppille vastauksesta:)

Mä kun olen vanha äijä joka ei ole paljoa pelannut tietotekniikan kanssa (naisten kanssa kyllä), niin mulla menee koko loppu ikä tuollaisten etsimiseen....ihan parissa minuutissa en siitä selviä. Ensin pitäisi käydä kielikurssit ja perehtyä muutenkin tietotekniikkaan.

Eli mitä pitäis tehdä? Tallennan ohjelman levylle? Mutta mitä sitten?:) Datakaapelilla varmaan puhelimeen??
    Heikkohermoiset älkää hermostuko tyhmistä kysymyksistä!

Kingstonin sivuilla olen käynyt ja näin että korttini käy puhelimeen ja tänään se onkin toiminut "melkein" mutta eilen ei ollenkaan. Nokian sivuilla ja ohjekirjassa lukee että kortin pitää olla 1.8v/3.0v mutta kingstonin kortti on 1.8v/3.3v. Tänään se on toiminut lähes täydellisesti, mutta kaikkia biisejä se ei ole soittanut vaikka ne on mp3 muodossa? Alkuperäinen kortti toimii aivan moitteettomasti.

7. reppana

Tykkäykset:
    0
    Jeee...osasin laittaa aut.näp.lukon puhelimeen ja se onnistuikin helposti.
    Muistikorttikin on toiminut niinkuin pitää eli kingstonin kortti toimii.

8. jaku75

Tykkäykset:
    0
    Myös 2 gigainen kingstonin MMC dualvoltage kortti toimii 6680 kännyssä, omassa luurissa softaversio 4.04.07 (pvm 22.8.05).
    Kortin täyttä kapasiteettia en tosin ole kokeillut vielä käyttää mut ainakin pyhelin näyttää kortin oikean kokoisena ja muutamat testaamani ohjelmat kortilta toimii.

Onkos kukaan kokeillut tuota uusinta firmistä 6680:aan?
    V 5.04.07
    15-02-06
    RM-36
    EURO APAC
    kts linkit:
    http://hunajatehdas.net/nokia/firmware/index.php?model=6680
    http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.html?orig=/softwareupdate/

9. samumanu Vieras

Tarkoitus on et jos on kysymistä esim 6680 puhelimesta kysytään se 6680 ketjussa. Tämä vähentää turhien ketjujen määrää ja vastauksia löytyy helpommin. Foorumin ohjeissakin asiasta mainitaan ja kannattaisi lukaista, vaikka se monelle hankalaa onki..

10. reppana

Tykkäykset:
    0

No kokeileppas nyt hakua "muistikortti". Nyt löytyy "6680 muistikortti" aika helposti kun olen aloittanut viestiketjun. Mutta miten helposti löydät "Nokia 6680:n käyttökokemukset" ketjusta kysymykseeni vastauksen. Ja miten pääsee esim. lukemaan viestiketjun puoliväliä nopeasti? ei ainakaan minun myllyllä.

Mä olen sitä mieltä että viestiketjuja ei pitäisi kasvattaa liian pitkiksi, koska siitä on silloin aivan liian vaikea hakea tietoa.

Jaa tämä viestiketju