1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6680 ja herätyskello

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kimmo_puro, 19/7/07.

1. kimmo_puro

Tykkäykset:
    0
    Onko ihan totta että noinkin "pätevään" puhelimeen on tehty niin huono herätyskello että sitä ei saa päälle kuin yhdeksi ajaksi kerrallaan???

Aikamoinen ohjelmisto puute...

Olisiko kenelläkään tiedossa jotain herätyskellohjelmaa???

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Meinaatko joka kysymykselle tehdä uuden aloituksen? tai meinaatko ettei kukaan olisi noin vanhasta koneesta aijemmin kirjoittanut?
    Etsi Nokia 6680 ketju ja kannattaa myös vilasta Series 60 Ohjelmat ketjua

3. kimmo_puro

Tykkäykset:
    0
    Meinaan jos siltä tuntuu

Ja meintaako jokaiselle joka kysyy asiaa samat turhat valitukset antaa? Foorumin haku antaa niin paljon turjaa että jaksa alkaa sillä kauaa etsiin.

Ja jos kaksi kysymystä tekee tuollaisen replyn niin voisin vaikka ihan kiusaksesi alkaa kyseleen jokaisesta näppäimestä mitä helvettiä ne tekee puhelimessa. Alanko?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No tämä ketju taisi olla sinun kolmas aloitus, aika hyvin neljällä postauksella. Huomenna varmaan olisi ollut muutama aloitus lisää.

Jep, jos ei itse jaksa niittää teettää homman muilla...
    No jos kuitenkin olisit hakenut Nokia osiosta hakusanoilla "Nokia 6680", niin kohtuu helpolla olisit löytänyt esim Nokia 6680 käyttökokemukset ketjun, liian työlästä vai? tosin nyt sieltä löytyy pari uutta 6680 ketjua.

Kun olet lukenut kirjautuessa ohjeet ja seurannut foorminin politiikkaa olisit heti hoksannut että täällä suositaan olemassa olevien ketjujen käyttöä.

Vinkiksi annoin herätyskellon osalta Series 60 Ohjelmat ketjun, harjoituksen vuoksi voi kokeilla haulla löytää sen, kun sen olet löytänyt voit kokeilla etsiä herätyskelloa sieltä.

Sitä varten vastasin noin ettet niin tekisi.

Itse viestiin kannattaa myös kirjoittaa asia niin että otsikko on myös viestissä , vaikuttaa hakuun ja helpottaa lainaamista, jos esim kommentoi otsikon asiaa.

Olen pahoillani töykeydestä, en tiedä miten asia pitäisi nätisti ilmaista, ja täällä toki paljon väkästellään vanhoista asioista uusia ketjuja, joskus vastannut linkeillä ja kevyellä vihjeellä olemassaolevaan ketjuun ja laittanut jonkin asteisen vastuksenkin aloitukseen, niin siitä yleensä seuraa että kysyjä jatkaa aloittamassaan ketjussa vihjeestä huolimatta..

Edit:
    Siis ajatus on se että etsitään ensin vanhoja juttuja ja se "pääketju", luetaan vähän ja jos kysyttävää / kommentoitavaa jää mieleen, jatketaan siellä sopivammassa ketjussa.

Ilman muuta välillä pitää avata uusia ketjuja (muutenhan täällä puhuttaisiin vain 2110:sata), mutta silloin pitää tehdä vähän pohjatyötä ja panostaa aloitukseen tosissaan ja ottaa myös vähän vastuuta ja mahdollisesti päivittää aloitusta myöhemmin ja tietenkin linkkittää oleellisesti asiaan liittyvät jutut.

Foorumilla on mm. osio missä voi kysellä mikä puhelin kannattaa ostaa, jossa uusien ketjujen perustaminen on käytäntö, kuten myös osto myyntiosioissa., eli pidä mennä toisten ketjuihin kauppaan omia tuotteita.

5. Tumpe

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    6680 Saunalahti
    Tsot tsot. Itse olen ainakin pistänyt herätyskellon lisäksi parin tunnin päähän herätyksen. Kalenterissa kun on tuo hälytystoiminto, ja hyvin pelaa.

Jaa tämä viestiketju