1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6630

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja simon05, 22/2/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. simon05

Tykkäykset:
    0
    kertokaas ny joku kun mulla sammuu toi nokian 6630 mallinen nokian puhelin kun avaa viestit tai painaa jotai numeronäppäintä??oliskohan asetuksissa jotai pielessä ku oon renklannu sitä aikas paljon.....kiitti etukäteen!!

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eipä taida asetukset olla pielessä,jos napeista tai viestejä avatessa sammuu. Kiikuta huoltoon samantien.
    Tuo varmaan oikea paikka murehtia ongelmia tästä mallista;)
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=37064

3. simon05

Tykkäykset:
    0
    moi

en usko et ne huolii sitä puhelinta huoltoon kun se on ostettu ulkomailta eikä mulla oo minkäänlaisia papereita siihen mut päivitys kuulemma auttaa ja ainoo ongelma on et voiskohan sen päivityksen tehä kotona eli jollai datakaapelilla oon kuullu et onnistus.....ohjelmaa en vaan tiedä!!toivottavasti joku vois auttaa......

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: moi

Voit unohtaa tuon kotona päivityksen 6630lle. Kuten jo sanoin, niin huolto ainoa lääke sille. Ja valmistaudu myös maksamaan omasta pussista. Kysy arvio huollosta ensin, jos ei mitään mahdollisuutta saada takuun piikkiin(mallihan on uusi,että vuotta ei ole kulunut valmistuksesta ja kuittia ei tarvita. Mutta tuohon ulkomaalaiseen kapulaan en osaa takuun piikkiin korjaamisesta sanoa).

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Noin karkeesti voi sanoo et takuu toimii täällä Euroopasta ostetuissa puhelimissa, muissa ei.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju