1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6630 vs 3230

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Nate|WeBB, 2/8/05.

1. Nate|WeBB

Tykkäykset:
    0
    Oon tässä uutta mobiilia ostamassa ja nyt kahden välillä olis.
    Auttakaas vähän päättään kumman ostaisin, perustelut mukaan sitten. :)

2. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
  3. Burro

Tykkäykset:
    0
    Mulla on 3230 ja ihan ok puhelin on. Asiat mitkä eniten häiritsee on huono radion kuuluvuus, mutta tämä taitaa olla vikana kaikissa uusissa nokioissa ja puhelimen yleinen hitaus. Esim kuvaa otettaessa saa puhelinta pitää asennossa 5 sekuntia napin painamisen jälkeen, että kuva tulee varmasti oikein. Lisäksi miljoona kertaa mainitut näytön pölyyntyminen ja piippaus ennen soittoääntä harmitavat.

Hyvistä puolista voisin sanoa, että tämä on kyllä tukevaa tekoa ja jämäkän oloinen, ainoastaan näppiksen C ja kynä -näppäimet tuntuvat vempuloilta. Kameralla otetut kuvat ovat ihan hyvälaatuisia kamerakännykäksi ja pelitkin pyörivät kivasti. Kuvia on myös näppärä arkistoida levylle PC-Suitella.

6630:n sijasta ostin 3230:n juuri ulkonäön takia. Mielestäni 6630 on iso ja hölmön näköinen. Kun ominaisuudetkin jäivät melkein samoiksi, eroja oli vain hitaampi prosessori, ei 3G:tä eikä stereo MP3:sia ja huonompi akkukesto, niin päädyin 3230:aan. Ihan tyytyväinen olen ollut!

Tosin nokialta tulevat liukuläppäpuhelimet himottavat kyllä senverran, että taitaa olla vaihto edessä kunhan ne ilmestyvät kauppoihin. S60 on ihan kiva, mutta leikkikaluksi siitä minulle vain on ollut, kaikki muut on toteutettu paremmin erillisissä laitteissa.

BURRO

Jaa tämä viestiketju