1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6630 Videongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ZeLL, 21/10/05.

1. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Joskus tulee minulla ilmoitus kun valitsen videokuvauksen "Laite ei tue toimintoa" Se piippaa sen 2 kertaa ja palaa takasin Valokuvaustoimintoon eli en saa valittua videokuvausta tällöin lainkaan, ongelmasta pääsen eroon kun formatoin muistikortin, mutta ei sitä jaksaisi aina tehdä. tietäisikö joku miten päästä eroon tästä?

2. McMullet

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli sama ongelma, mutta formatoin muistikortin kerran, eikä siitä ollu enää ongelmaa.

3. Wizzz

Tykkäykset:
    1
    kokeile seuraavaa...

Oletko asentanut n-gage-pelejä puhelimeen? Joissakin peleissä on sellaisia kirjastoja (dll), jotka sekoittavat puhelimen videokuvaustoiminnon (kuluttavat esim. liikaa muistia). Kirjastot tallentuvat System/libs-hakemiston alle. Kokeile muuttaa tuon hakemiston, libs, nimi väliaikaisesti vaikka muotoon tmplibs ja käynnistä puhelin uudelleen. Tämän jälkeen videokuvauksen pitäisi taas toimia. Monet ohjelmat asentavat kamaa libs-hakemiston alle, joten sieltä ei kannata poistella ihan mitä tahansa, mutta jos tiedät mitä poistaa, niin ei kun vaan...

4. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Re: kokeile seuraavaa...

Juu, olin asennellu testaakseni juuri tuota et toimiiko pelit puhelimessa..
    ja wow, thänks tosta, nyt pelittää videokuvaskin. Nyt vaan etin kaikki n-gage pelieni libs tiedostot koneelta ja samalla poistelen samannimiset tiedostot muistikortilta, gamecomm.dll lähti jo ekaks mäkee..

Jaa tämä viestiketju